Herní společnost zaznamenala rekord během pandemie

5
(1)
Michaela Nocarová
Michaela Nocarová
Už od mala mě táhla technika a sci-fi. Studium IT mě dotáhlo až do světa kryptoměn, kde se pohybuji od roku 2014. Od té doby jsem se toho naučila již mnoho. A stále se mám co učit. Nejvíc mě na nich fascinuje, že spojují tolik světů dohromady a možnost svobodné volby. Bez hranic.

Herní společnost Animoca Brands, firma, která stojí za známými hrami s NFT, jako The Sandbox a F1 Delta Time, vykázala rekordní příjmy při lockdownu kvůli COVID-19.

Rekordní příjmy

Animoca Brands, firma stojící za blockchainovými hrami The Sandbox, F1 Delta Time a Crazy Defense Heroes, vykázala uprostřed pandemie COVID-19 rekordní příjmy za první čtvrtletí roku 2020, ve výši 7,34 milionu USD.

V prvním čtvrtletí byly příjmy společnosti Animoca Brands ve výši 4,33 milionu dolarů, následovány rekordním měsícem v dubnu se 3 miliony dolarů.

Koncem dubna Animoca Brands držela na fiatu a kryptoaktivech 6,08 milionu dolarů. Zhruba 770 000 dolarů z holdingů společnosti tvořil Bitcoin (BTC) a Ethereum (ETH) a 1,12 milionu dolarů bylo v různých altcoinech.

Animoca Brands připsala nárůst příjmů také úspěšnému prodeji nenahraditelných tokenů (NFT) pro své tituly The Sandbox, F1 Delta Time a Crazy Defense Heroes.

NFT a „revoluce vlastnických práv“

Yat Siu, zakladatel Animocy, objevil NFT v roce 2017 poté, co získal Fuelpowered, malou společnost se sídlem ve Vancouveru. Spoluzakladatel této společnosti Mik Naayem je také spoluzakladatel CryptoKitties.

Yat Siu přirovnal dopad, který budou mít NFT na hraní her, k zavedení vlastnických práv k feudální Evropě, a tvrdí, že vlastnictví věcí ve hře kompenzuje hráčům čas a práci, kterou investují do hraní her.

Podnikatel také mluvil o firemní strategii získávání zavedených herních společností s věrnými hráči a výhodách plynoucích ze zavedení blockchainové technologie. Řekl, implementace blockchainu v herním kontextu může být podmíněna chytrým designem hry, který skrývá složitost technologie blockchainu.

“Nezískáváme pouze talentovaný tým, ale získáváme zákazníky, kteří již hru hrají. Nezískáváme je, protože pouze chceme, aby pokračovali ve vytváření mobilních her. Máme velmi jasný záměr je přesunout na blockchain.”

COVID-19 a herní firmy

Yat Siu poznamenal, že zatímco pandemie COVID-19 byla katalyzátorem významného nárůstu hráčů v krátkodobém horizontu, někteří hráči mohou opět přestat hrát, jakmile se svět vrátí k normálu.

Siu se však domnívá, že lockdown podpořil “změnu chování” u mnohých nových i “znovuzrozených” hráčů, která vydrží u her v dlouhodobějším horizontu. Hraní her se stává základním kamenem jejich zábavy a trávení volného času.

Závěr

Na světě je spousta hráčů, kteří svůj čas investují do hraní různých her. Ať jde o střílečky, strategie, MMO RPG nebo třeba závodní hry. Je to zábava, odpočinek a pro některé i práce. Implementace blockchainu nás může posunout zase o level výše.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hlasujících 1

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img