Kryptohry jsou novým trhem s vytvářením vlastního jmění

0
(0)

Zprávy a souhrny

[Večerní souhrn článků] • Šéf Cardana uvádí nový fond pro startupy • a další články

Pokud máte málo času a nestíháte si procházet naše články po jednom, zkuste naše večerní shrnutí. Vše důležité, co...

[Polední zprávy] • Weiss Crypto Ratings: DeFi je teď nejzajímavější věc v kryptosvětě • a další novinky

Vítejte u našich pravidelných zpráv. Zde najdete přehled toho nejdůležitějšího, co se během uplynulého dne v kryptosvětě událo. TRHY Bitcoin se...
Profilový obrázek
Michal Fortýn
Jsem kryptoměnový nadšenec a redaktor, působící na portálu kryptomagazin.cz, rád pracuji s novými technologiemi. Jako gamer rád sleduji herní scénu a zajímám se o propojení herního světa s tím kryptoměnovým. #memelord

Trend kryptoher odstartovala velmi populární hra CryptoKitties koncem roku 2017. Rok 2019 se považuje za velmi průkopnický, protože velké nadnárodní společnosti začaly přemýšlet o spojení herního průmyslu se světem kryptoměn. V letošním roce tak může dojít k velkému boomu.

Rozvoj kryptoher

Rok 2019 byl velmi zlomovým rokem rozvoje herní komunity do her, které jsou založeny na technologii blockchain. Kromě CryptoKitties a populární hře Gods Unchained získaly na popularitě také další kryptohry, jako je Decentraland, Spells of Genesis nebo třeba HunterCoin.

Kromě malých vývojářů, stojícími za těmito tituly, se o blockchain začal zajímat i herní gigant Ubisoft, který se připojil do projektu ULTRA. Do projektu vstoupila i americká hardwarová společnost AMD, vyrábějící procesory a grafické karty.

Na konci roku 2019 cloud platforma Microsoft Azure spustila vlastní program pod názvem Azure Heroes, jehož cílem je odměnit komunitu vývojářů za práci na kryptohrách. Mezi další projekty Microsoftu patří karetní hra založená na blockchainu a pojmenovaná Arena of Death.

Tyler Perkins a James Ferguson, tvůrci karetní hry Gods Unchained, se ke stávajícímu růstu kryptoher vyjádřili slovy:

„Kryptohry nikdy nebudou úspěšné, pokud nezvýšíme limity transakcí. Začátkem letošního roku jsme udělali mnoho průlomů, které nám umožnily dávkovat stovky převodů do jednotlivých transakcí. To nám umožnilo přenést přes 3,7 milionů tokenů za jeden jediný den bez ucpání sítě Etherea.“

Pokročilejší a lepší hry

Omezená škálovatelnost blockchainu a s tím související problémy v počtu transakcí za sekundu, jsou prozatím největšími problémy, se kterými se musí vývojáři kryptoher potýkat. V průběhu let se však začíná celkový trh s kryptohrami standardizovat, což bude mít do budoucna pozitivní vliv na vývoj těchto her.

Kara Miley, vedoucí Consensys, řekla:

„Uvidíme letos několik her, které pomohou stovkám tisíců nových uživatelů k vlastnictví jejich prvního digitálního díla. Jak začnou vydělávat kryptoměny a uvidí výhody svobodného a průhlednějšího ekosystému, budou hlouběji motivováni prozkoumávat tento nový a úžasný herní svět.“

Závěr

Kryptohry jsou stále velmi mladý sektor a vývojáři ještě musí odvést velký kus práce, aby se hry založené na technologii blockchain dostaly k mase hráčů. Mnoho analytiků však tvrdí, že právě herní průmysl je klíčem k masovému přijetí kryptoměn.

Byl pro vás tento článek přínosný a dobře napsaný?

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře