Hry budou bránou k masovému přijetí kryptoměn

3
(2)
Michaela Nocarová
Michaela Nocarová
Už od mala mě táhla technika a sci-fi. Studium IT mě dotáhlo až do světa kryptoměn, kde se pohybuji od roku 2014. Od té doby jsem se toho naučila již mnoho. A stále se mám co učit. Nejvíc mě na nich fascinuje, že spojují tolik světů dohromady a možnost svobodné volby. Bez hranic.

Kryptoměny zaznamenaly v roce 2021 obrovský růst. Celosvětová tržní kapitalizace kryptoměn nyní činí 2,25 bilionu dolarů. Díky vlastnostem, jako jsou bezpečné a nevratné transakce, ochrana proti inflaci, vysoké výnosy a levné globální převody finančních prostředků, se kryptoměny staly řešením pro všechny, kteří chtějí využívat finance. Ke kryptoměnám se nyní přidává více odvětví se svými úžasnými decentralizovanými řešeními.

Stále menšina

Navzdory jejich obrovské popularitě máme k jejich širokému využití ještě daleko. Ačkoli se zdá, že krypto roste, celopopulační analýza ukazuje, že uživatelé zůstávají v menšině. V roce 2021 činila celosvětová míra vlastnictví kryptoměn pouhých 3,9 %, přičemž celosvětově bylo uživatelů krypta jen přes 300 milionů.

Odvětví se však vyvíjejí tak, aby se krypto dostalo k masám, a jedním z klíčových motorů tohoto růstu je herní sektor. Podle analytiků budou hry klíčovým odvětvím, které nabídne blockchainu a kryptoměnám šanci stát se skutečným případem využití, a to nejen díky tomu, že hry budou více pohlcující, ale také díky rozvoji interních ekonomik, které budou lidi o kryptoměnách vzdělávat. Toto odvětví v hodnotě 150 miliard dolarů je připraveno prosadit kryptoměny mezi masami.

Skutečný případ použití

Kryptoměny a hry byly ideální kombinací, která se dříve nikdy neuskutečnila. S pokrokem v blockchainu si však lidé uvědomili potenciál kryptoher, což dalo vzniknout hrám typu play-to-earn (P2E). Tyto hry se ukázaly být převratnou změnou v odvětví a nabízejí uživatelům zdroje příjmů, které dříve nebyly ve free-to-play hrách k dispozici.

Model P2E kombinuje blockchainová řešení, jako jsou krypto a nezaměnitelné tokeny (NFT), a poskytuje tak dodatečnou hodnotu i vynikající uživatelský zážitek. Kryptoměny se konkrétně používají jako herní měna, která odměňuje uživatele za hraní hry. I NFT mění způsob nakládání s herními předměty a umožňují jejich snadnou dostupnost mimo herní ekosystém pro zpeněžení v reálném světě.

Mnoho her navíc zjednodušilo blockchain a krypto pro nové uživatele, což vede k jejich masovému přijetí. Většina blockchainových herních platforem již světu ukázala, proč je kryptoherní průmysl cestou budoucnosti. I platformy jako Citrus hrají klíčovou roli v urychlení transformace her. Nabízí širokou škálu řešení pro blockchainový a herní svět prostřednictvím kombinace decentralizovaných financí (DeFi), NFT, inovativních dApps a dalších technologií.

Pomoc Play-To-Earn a Metaverse

Mainstreamové přijetí kryptoměn je možné, když se každý může zapojit do ekosystému a najít v něm hodnotu. Zatím se zdá, že kryptoherní průmysl je na cestě k většímu přijetí díky využití konceptů play-to-earn a metaverse. I když jsou tu kryptoměny, blockchainové hry by mohly být obrovskou silou, která nám pomůže tuto revoluci nastartovat.

Pokud se navíc podaří přesvědčit lidi, aby hráli hry a učili se o kryptoměnách, mohli bychom dosáhnout jejich všeobecného přijetí dříve, než se předpokládalo. Pokud se navíc herním platformám, jako je Citrus, bude i nadále dařit a poskytnou pevný základ pro blockchainové P2E hry, můžeme do kryptoher zapojit i některé z největších světových ekonomik. Asijsko-pacifické země by ve skutečnosti mohly být největším trhem s hrami díky převážné části jejich atraktivity mezi mladou generací.

Kromě toho by k jejímu úspěchu mohly přispět i NFT a metaverse. Kryptoherní svět se bude rozšiřovat a za několik let můžeme očekávat zcela nový herní svět. Díky snadnému přístupu k hernímu průmyslu by se krypto dočkalo širokého přijetí mezi masami.

Závěr

Hry rozhodně poskytují dobrý základ pro masovou adopci kryptoměn. Fandíte této cestě, nebo byste raději viděli cestu krypta k masám jinde?

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 3 / 5. Počet hlasujících 2

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
1 Komentář
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
E15

Play-to-earn je další ekonomický nesmysl. Někdy mám pocit, že dnešní teenageři (nebo nedejbože i starčí opičani?) zamrzli ekonomickým myšlením na úrovni školkových dětí…

spot_img