Herní platforma GAMEE brzy spustí token Etherea, který bude používaný k odměnám a správě. Vlastníci REVV mohou něco vydělat prostřednictvím Uniswap. Krypto se tak přidává k trhu mobilních her.
V jednoduchosti je krása
Společnost GAMEE, která tvrdí, že má více než 20 milionů registrovaných uživatelů, je platformou pro „hyper casual“ hry – tedy velmi jednoduché hry, určené k příležitostnému hraní. A brzy bude mít GAMEE vlastní token, založený na Ethereu, který budou moci uživatelé při hraní vydělávat.
Mateřská společnost Animoca Brands, která získala GAMEE letos v létě a je velmi aktivní v prostoru kryptoměn pro hry, dnes oznámila, že do konce roku spustí token GAMEE. Token GAMEE bude použit k odměňování angažovanosti a během online soutěží. Také odmění tvůrce, kteří publikují hry na webové a herní platformě, založené na HTML5.
Hyper casual hry vedou ve stahování
Hyper casual hry v poslední době dominovaly v žebříčcích stahování. Mobilní analytická společnost Sensor Tower uvádí, že 77,6 % z 2,1 miliardy celkových stažení her v roce 2019 patřilo právě hyper casual hrám. Jednoduché hry jako Fun Race 3D a Sand Balls mají stovky milionů stažení na mobilních zařízeních a jsou nabité reklamami a volitelnými nákupy ve hře.
Jedná se o druh her, které mohou být vysoce návykové – a potenciálně o to více návykové, jakmile se sejdou s kryptoměnami.
GAMEE token je zaměnitelný token ERC-20 a kromě plánované funkce odměny jej lze použít také k úhradě poplatků za vstupy do turnajů a bude použit i pro hlasování o správě. GAMEE také pracuje na systému nezaměnitelných tokenů, který odemkne další obsah a zvýší herní podporu, přičemž uživatelé budou moci utrácet své tokeny GAMEE na NFT GAMEE.
Working from home may be temporary, but high scores last forever. You can take on the world or challenge your friends with https://t.co/uMMAttnWnr to see who reigns supreme – all without leaving your house. pic.twitter.com/nsTxfvUBdu
— Telegram Messenger (@telegram) March 20, 2020
Spuštění do konce roku
GAMEE má na své platformě více než 80 her, které lze hrát ve webových prohlížečích a stáhnout pro iOS a Android. Platforma má více než 20 milionů registrovaných uživatelů a 40 milionů zaznamenaných přehrávání měsíčně, přičemž uživatelé jsou rozděleni téměř rovnoměrně mezi web a mobilní aplikace. GAMEE také vyvinul hry ve spolupráci se značkami, jako jsou NASA, Cartoon Network a Manchester City Football Club.
Animoca Brands plánuje spustit a vypsat GAMEE token do konce roku, přičemž 254 400 000 tokenů bude prodáno v soukromém předprodeji do konce října. Dalších 30 528 000 tokenů bude distribuováno uživatelům GAMEE a použito pro propagační dárky.
Majitelé REVV tokenů Animoca Brands – používaných v krypto hrách jako F1 Delta Time a MotoGP – mohou navíc vydělávat GAMEE tokeny přidáním likvidity na Uniswap do REVV-ETH poolu. Tato propagace probíhá do 12. listopadu a dřívějším přispěvatelům jsou nabízeny větší odměny.
Kromě tokenů REVV, F1 Delta Time a MotoGP je společnost Animoca Brands také mateřskou společností, která stojí za nadcházející blockchainovou hrou The Sandbox, a oznámila plány na uvedení populární franšízy mobilních her Star Girl do blockchainu. Také uzavřela partnerství s Atari, která je výhradním poskytovatelem blockchainového obsahu pro svou novou herní konzoli VCS, a bude také vydávat verze klasických Atari her s kryptoměnami.
Závěr
Trh s mobilními hrami je pro kryptoměny obrovská příležitost pro adopci mainstreamovou společností. Hrajete nějaké mobilní hry s kryptoměnami? A které patří mezi vaše nejoblíbenější? Podělte se v komentáři.