Amerika zažívá největší protesty v době, kdy je americký národ a svět šokován vraždou Afroameričana. Dochází k pokojným protestům, ale i bezohlednému ničení a davovému šílenství.
Najděte si: Bitcoin and Black America
Kniha Bitcoin and Black America od Isaiaha Jacksona zkoumá synergii mezi černou ekonomikou, Bitcoiny a blockchain technologií.
Je ale třeba říci, že i politika identity je částečně příčinou systémové diskriminace. Nicméně je to také tak, že se vláda zapojuje do nějaké segregace nových přistěhovalců nebo uprchlíků, například v metaforicky zakotvených čtvrtích.
Nemyslíme si však, že existuje něco jako Bitcoin pro černochy nebo bělochy, Číňany nebo Araby, nebo jiné lidi. Myslíme si, že Bitcoin existuje pro všechny.
Politika identity
Klečení na krku nepatří jen černochům nebo dokonce jen Američanům. Patří všem ženám a mužům. Politika identity však patří pouze k některým, a dokonce místo vidět jenom bílou nebo černou, je opakem vidět charakter. V některých případech však nemůžete ignorovat určité aspekty. Těmi aspekty můžeme vnímat třeba školu, která je pouze „minoritní“.
To opět pravděpodobně koření zpět do minulosti a nechtěná destrukce, která je, doufejme, nyní na konci krutě poznamenána touto pandemií, a která pravděpodobně vedla k tomuto hrubému rozdělení.
Co oči nevidí…
Zatímco se hojí staré rány, nastupují nové sny. Co nikdo nevidí, je černá žena, která má v NASA nějakou vysokou pozici a oslovuje dva nově přijaté astronauty na mezinárodní vesmírné stanici.
Jsou tam prvními „hosty“ za devět let a díky nim jsou symbolicky výjimeční tím, že „řídili“ komerční kosmickou raketu, aby se na stanici dostali rychleji, než z Londýna do New Yorku.
Co je také naprosto udivující, je skutečnost, že je můžeme vidět naživo, což nám může dát jasný obrázek o tom, jak bude náš svět vypadat v budoucnosti.
Doufáme, že tam bude mnoho lidí, kteří budou mít dobrý a zdravý charakter. Bez ohledu na rozdíly. Ty jsou nevýznamné pro společné cíle a sny, kterých můžeme dosáhnout jako národ.
Závěr
Stát potřebuje mírové reformy a v této snaze o zlepšení musíme být spojeni pouze charakterem a vidět, že utlačovatel nebo utlačovaní nemají žádnou barvu, protože pokud existuje něco systémového, pak je to problém odpovědnosti za své činy v institucích, které fungují podobně už po staletí.