Mexiko zůstává na druhém místě, pokud jde o přátelský režim ke kryptoměnám, které testují, interagují a budují inovativní vývoj v rámci metaverse a webu 3. Země se sídlem v Severní Americe se totiž změnila v kryptocentrický režim s národním přijetím digitálních aktiv kvůli rostoucím problémům s inflací ve státě.
První svého typu
Mexiko v této snůšce představuje svůj první typ nákupního centra v prostoru metaverse. Platforma s názvem Island Shopping Mall byla slavnostně otevřena včera a v současné době obsahuje přibližně 80 značek. Patří mezi ně velká jména jako Pai Pai, Momiji, Victoria’s Secret a další, která se těší na rozšiřování svého dosahu po celém světě.
Pozoruhodné je, že platforma metaverse plánuje uvést celkem přes 800 značek a časem bude pokračovat v kodifikaci přítomnosti dalších značek.
Právě tím se nákupní platforma metaverse vyznačuje, že má možnost naprogramovat tolik značek, kolik si vývojáři dokáží představit v hlavě. Virtuální nakupování navíc zahrnuje kategorizaci různých produktů podle jejich kvality se specifickou oblastí pro nově vznikající značky. Zapojené značky se rozvinou buď ve společné, nebo soukromé oblasti.
Podle oznámení je nový typ nákupního místa již v provozu a uživatelé s ním mohou komunikovat tak, že si stáhnou aplikaci nákupního centra a užijí si “ostrovní ráj, kde se mohou dobře bavit online”. Za online nákupy uskutečněné prostřednictvím nákupního centra navíc uživatelé získají klíčky, které mohou využít k získání kuponových kódů a slev na nákupní místa v rámci ostrovního prostoru.
Těžké váhy se připojují
Mezi další velké značky, které se účastní mexického nákupního centra, patří Biso, LA Colors, Bath & Body Works a GOC. Zpráva také zmiňuje, že podnikatel, který za tímto nákupním centrem stojí, spolupracuje i s dalšími značkami, jako jsou Puma, Nike, Adidas, Levi’s, Bershka, Guess a gigantem, jako je Apple.
Pozoruhodné je, že některé z těchto značek jsou již na cestě k budování vlastních strategií metaverse, jako například Apple, který v současné době vyvíjí hardware pro zažití optimálního metaverse. Podobně Guess představil svůj metaverse obchod a Nike rozšířil svou obchodní strategii, která se opírá o metaverse a NFT.
Spuštění metaverse nákupního centra odhaluje rostoucí přijetí Mexičanů do sektoru technologií Web 3 a kryptoměn. Srovnávací zpráva, kterou zveřejnil web Hellosafe, odhaluje, že Mexiko má největší metaverse tržiště v Latinské Americe. Mexickou ekonomiku během této recese také špatně ovlivnila inflace. Proto obyvatelé státu nakonec zamířili ke kryptoměnám, aby rozšířili možnosti výdělku.
Podle statistik vložilo své peníze do metaverse a krypto společností více než 13 000 mexických investorů. A zpráva předpokládá, že tržní hodnota Mexika dosáhne na konci letošního roku 650 miliard dolarů. Pokud bude tohoto nárůstu dosaženo, vyvolá to podle zprávy další obrovský nárůst o 43,55 miliardy dolarů.
Závěr
Šli byste nakupovat NFT do metaverse obchodního centra?