Yat Siu se narodil ve Vídni. Je členem poradního výboru BAFTA (British Academy of Film and Television Arts). Svou kariéru zahájil v Atari v Německu v roce 1990. V roce 1995 se přestěhoval do Hongkongu a založil Hong Kong Cybercity/Freenation. V roce 1998 Siu založil společnost Outblaze, kterou v roce 2009 prodal společnosti IBM. V roce 2014 pak založil společnost Animoca Brands, známou především pro hru CryptoKitties.
Budoucnost výdělku ve virtuální realitě
Siu nedávno poskytl rozhovor, ve kterém se probírala hlavně budoucnost NFT a hraní. NFT jsou u her na velkém vzestupu. Jedná se o skutečnou hodnotu vlastněných předmětů. Společnost Animoca Brands začala v nedávné době experimentovat s free-to-play hrami, které budou obsahovat prvky play-to-earn. Důvodem pro tyto experimenty je hlavně víra, že právě hráči budou hrát velkou roli v přijetí blockchainu širokou veřejností.
Play-to-earn se stává velkým trendem a v Animoca Brands věří, že se jedná o budoucnost a možnost výdělku v dalších letech leží právě ve virtuálním světě. Tento mechanismus společnost aktuálně testuje na hrách Crazy Defense Heroes a Crazy Kings. Jedinou překážkou pro ty, kteří nepoužívají, nebo nechtějí používat, kryptoměny, může být nutnost peněženky pro hraní. I s tímto problémem se ale společnost snaží pracovat.
Siu a názor na rozmach NFT
Podle Siu NFT nakupují dva druhy lidí. Jedni, kteří nakupují, aby drželi a druzí, kteří nakupují, aby obchodovali. Důležitým faktorem podle něj je, že lidé si uvědomují, že se může jednat o investici a přijímají počáteční, velmi nízkou likviditu. Důležitým faktorem u NFT je fakt, že jej vlastníte. Další důležitou věcí, o kterou jde, je, že v NFT jde hlavně o obsah a jeho vlastnictví.
Siu dále v budoucnu vidí i možnost, že aktiva budou přenositelná i mezi hrami a že hry budou přidávat digitálním aktivům hodnotu. Pravdou ale je, že tato budoucnost je ještě v plenkách a stále existuje mnoho hráčů, kteří preferují nemít Formuli 1 jako součást husarské kavalerie.
Závěr
NFT mohou přinést spoustu nových věcí do hraní videoher. Vydělávání hraním by tak dostalo úplně jiný rozměr a mnoho lidí by tak mohlo uplatnit svoje herní dovednosti ve svůj prospěch.