Walmart vážně uvažuje o využití kryptoměn

4.7
(3)

Společnost Walmart uvažuje o možnostech placení kryptoměnami. Důvod je nasnadě, poptávka po alternativních možnostech placení mezi maloobchodními společnostmi roste.

Walmart chce využívat kryptoměny

Suresh Kumar, globální technologický ředitel společnosti Walmart, v pondělí na konferenci Yahoo Finance All Markets Summit uvedl, že kryptografie je “uprostřed” jejich digitální strategie. Dodal, že kromě plateb Walmart také zkoumá, jak by mohl využít metaverse a pomoci tak zákazníkům při objevování jejich produktů.

Začne docházet k velkému narušení, pokud jde o různé platební metody … Pokud jde o různé možnosti plateb, kryptografie v tom bude i nadále hrát velmi důležitou roli a my samozřejmě chceme být tam, kde nás zákazník skutečně potřebuje. Kryptoměny se stanou důležitou součástí způsobu, jakým zákazníci provádějí transakce. Chceme se ujistit, že pro naše zákazníky zajistíme, aby transakce probíhaly bez problémů.

Zájem o využití kryptoměn a metaverse roste

Kumarovo prohlášení přichází na pozadí rostoucího zájmu maloobchodních gigantů o kryptoměny a další iteraci internetu, lidově označovanou jako web3. Začátkem letošního roku se společnost dostala na titulní stránky novin poté, co vyšlo najevo, že v prosinci podala u amerického patentového úřadu několik ochranných známek. Ty totiž naznačují záměr společnosti prodávat virtuální zboží v metaverzu a také plány na vytvoření své kryptoměny a nezaměnitelných tokenů (NFT).

V září tento maloobchodní gigant se sídlem v Bentonville uzavřel partnerství s herní platformou Roblox. V rámci svého experimentu oslovit více zákazníků spustil v metaverzu Walmart Land a Walmart’s Universe of Play. Walmart tak stále propojuje fyzický a virtuální svět a pořádá na Youtube, Twitteru a TikToku akce s živým přenosem, které mají přilákat nakupující, zejména mladé lidi.

Nedávno společnost představila funkce rozšířené reality pro svou mobilní aplikaci. Snaží se tak zákazníkům nabídnout řešení, které jim umožní vidět, jak by domácí dekorace a nábytek vypadaly v jejich domovech. Od roku 2018 společnost také využívá technologii blockchain ke sledování původu prodávaných výrobků. V plánu je její rozšíření na využití k automatizaci logistických transakcí.

Navzdory propadu cen kryptoměn, který byl urychlen významnými makroekonomickými a geopolitickými událostmi, se instituce do tohoto sektoru nadále hrnou s nadějí, že rozšíří svou zákaznickou základnu a zdroje příjmů. Podle zprávy společnosti Boston Consulting Group se očekává, že globální trh s metaverzemi dosáhne do konce roku 2024 hodnoty 400 miliard dolarů.

Závěr

Pro velké maloobchodní společnosti je nejrychlejší cestou k dosažení tohoto cíle vstup do metaverza a NFT. V prosinci společnost Adidas vydala svou první kolekci NFT s názvem “Into The Metaverse”. Ta zahrnuje virtuální nositelné zboží, jež lze používat ve virtuálním světě a s nímž se pojí fyzický produkt. Ani společnost Nike nezahálela. Ta ve spolupráci s Robloxem spustila “Nikeland”, obchod založený na metaverzu. Společnosti jako Meta a Microsoft již také učinily strategické kroky, aby získaly svůj díl koláče.

Jsme nově také na sociální síti LinkedIn. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se kryptoměn, neváhejte se přidat do naší diskuzní skupiny na Facebooku. Nezapomeňte se také připojit na náš oficiální discord server KRYPTOMAGAZIN CZ, kde naleznete další zajímavý obsah. Máme také Youtube kanál, kde můžete dát odběr, aby vám neuteklo žádné video nebo stream. Podporu nám můžete vyjádřit skrze Patreon ZDE.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 4.7 / 5. Počet hlasujících 3

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img