TriumphX, decentralizovaná burza pro obchodování s NFT ve hrách, a světový gigant rychlého občerstvení KFC Korea uzavřely partnerství.
Dohoda se zaměří na společný blockchainový výzkum s cílem integrace technologií NFT a posílení značky prodejny smaženého kuřete.
Podle zpráv v místních médiích plánuje KFC Korea zavést do svého obsahu značky technologii blockchain a NFT. Franšíza rychlého občerstvení má v úmyslu vydávat svým zákazníkům NFT zahrnující různé digitální formáty, videa, umění, grafiky a metaverse sběratelských předmětů.
Díky know-how společnosti TriumphX v oblasti vydávání NFT bude možné vytvářet a prodávat NFT s tématikou KFC zákaznické základně, která je již obeznámena se značkou Kentucky Fried Chicken.
KFC, TriumphX a NFT
Smažené kuře a KFC je populární v Jižní Koreji s více než 210 prodejnami po celé zemi. Podle zprávy SCMP z roku 2019 bylo v zemi více restaurací se smaženým kuřetem než po celém světě restaurací McDonald’s a Subway.
Řetězec TriumphX v poslední době uzavřel partnerství s řadou místních umělců a zábavních společností, včetně decentralizovaného zábavního trhu XPOP, fotografkou Kim Jung Man a karikaturistou Rosy Fantasy.
Popularita NFT v roce 2021 explodovala, což mělo během prvních šest měsíců letošního roku za následek prodej nezaměnitelných tokenů v hodnotě 2,5 miliardy USD. To je obrovský nárůst oproti tržbám 13,7 milionu USD za stejné období v roce 2020.
Závěr
Navzdory poptávce po NFT a kryptoměnách v Koreji došlo v letošním roce k nárůstu regulace odvětví digitálních aktiv, protože finanční hlídací psi tvrdě napadají neregulované burzy a tržiště. Korejská vláda navíc uvedla, že krypto burzám bude hrozit trest, pokud se do 24. září dobrovolně nezaregistrují u úřadů země.
Autore clanku, ses si opravdu jisty timto tvrzeni?
Smažené kuře a KFC je populární v Jižní Koreji s více než 210 prodejnami po celé zemi. Podle zprávy SCMP z roku 2019 bylo v zemi více restaurací se smaženým kuřetem než po celém světě restaurací McDonald’s a Subway.