Slush Pool se připravuje na něco velkého – cena BTC se zvyšuje a s ní i jejich budget!

6
braiins-hiring

Braiins je firma, která vyvíjí a provozuje Slush Pool a Braiins OS. Klukům se v začínajícím bull marketu evidentně daří, rozjíždí totiž masivní náborovou kampaň a hledají 12 nových členů týmu. Od markeťáků až po systémové architekty.

pozice-braiins

Vedení Braiins bylo vždy milovnékem BTC, a tak hledají Blockchain Antievangelisty. Spíše tedy nadšence do Bitocinu namísto blockchainu. Jak vypadá jejich nečitelná náborová kampaň se můžete podívat zde, ale přeci jen má své kouzlo…

Chystá se něco velkého?

Zajímavisti je například pozice „Product designer”, kde se píše, že Braiins staví „nový produkt, který redefinuje globální těžbu kryptoměn”.

Slush Poolu se to asi týkat nebude, ten je zajetý již řadu let. Braiins OS na durhou stranu nevzbudil zas takový poprask jak se asi díky jeho úspoře čekalo.

Článek: Díky českému Braiins OS na Antmineru S9 ušetříte až 13% energie

Braiins OS je navíc ve svém vývoji dostatečně daleko (mnoho úspěšně vydaných verzí) na to, aby nutně sháněli produktového manažéra, který zajistí tvorbu onoho nového revolučního produktu. Tuto teorii podporuje i pozice „Business architect”, která říká, že „Pracujeme na novém produktu, který redefinuje globální těžbu kryptoměn. Máme hezky našlápnuto, ale hledáme určitě ještě někoho s vysokou úrovní analytického myšlení, kdo bude v rozvoji našeho produktu zastávat jednu z hlavních rolí. Někoho, kdo zajistí, že uděláme pořádnou díru do světa kryptoměn”.

Neívme jak vám, ale nám se to jeví jako zcela nový produkt. Co by to mohlo být? Pokud byste měli nějaké tipy, klidně je napište do komentáře.

Cool grafika kampaně, škoda že „nejde“ přečíst

Abyste zjístili z tohoto obrázku, že Slush Pool nabírá nové lidi, potřebujete trochu představivosti. Kampaň vypadá cool a undergroundově, ovšem neodradí právě ty, které hledají?

braiins-hiring

Redesign Braiins

Značka Braiins a všechny produkty přošly v nedávné době redesignem. Před pár měsící se nasadil komplětně nový design Slush Pool webu a následoval rebranding všech log.

Závěr

Nyní se spouští velká náborová kampaň, která má velmi netradiční a výstřední deisgnový kabát s hlanvím sloganem „Hledáme Blockchain Antievangelisty“ napsaný nečitelným fontem. Co si o tom myslíte? Za nás jednoznačně palec nahoru, jen nevíme co si myslet o úvodním fontu, který je prostě a jednoduše nečitelný…

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře