Krypto a AdWords už od června nepůjdou dohromady!

0
(0)

Ve středu jsme vás informovali o tom, že společnost Google oznámila, že nebude možné inzerovat reklamy na kryptoměny prostřednictvím jejich reklamní sítě Google AdWords. Toto nařízení by mělo vstoupit v platnost v červnu tohoto roku. Společnost Google se tak rozhodla následovat příklad Facebooku, který v lednu tohoto roku reklamy na kryptoměny taktéž zakázal.

Mohlo by Vás zajímat: Toto jsou důsledky zákazu kryptoreklam na Facebooku

Žádné “krypto” nebude povolené

Podle ředitele udržitelných reklam Scotta Spencera je cílem zákazu ochránit lidi před klamavým obsahem ohledně kryptoměn a také snaha je udržet co nejdál od podvodných projektů. Velmi zajímavý je fakt, že společnost Google zařadila do stejného zakázaného koše spolu s ICI i například binární opce. Logickým krokem se může zdát zablokování ICO pomocí Google AdWords, protože mnoho bylo ICO bylo skutečně pochybných. Zarážející skutečností ovšem zůstává, že Google chce zakázat vyhledávání i kryptoburz a kryptopeněženek. Tyto dva instrumenty, které tu s námi jsou od úplnného začátku zrodu kryptoměn se až do odvolání budou muset stáhnout z Google AdWords.

Zákaz se dotkne i velkých firem

Nově zavedená pravidla pro inzerci by mohla znamenat zákaz takzvaných platforem Blockchain. To by se mohlo týkat i společností, které je využívají. Patří k nim například Ethereum Blockchain společnosti Microsoft, který je nabízený jako služba na jejich platformě Azure. Taktéž by mohl ovlivnit Hyperledger Fabric od IBM. Ironické na této situaci je i to, že některé krypto společnosti, do kterých Google sám investoval, budou touto novou politikou Google ovlivněné (typickým příkladem je Storj). Také se to týká Blockchain.info, jedné z největších kryptopeněženek, do které společnost Alphabet Inc. investoavla přes Google Ventures.

Mohlo by Vás zajímat: A vy znáte základní rozdíly mezi security a utility tokeny?

Dá se očekávat v budoucnu zlepšení situace?

Řešením by mohlo být pravidlo 20%, které platí ve společnosti Google pro jejich zaměstnance. Ti mohou právě 20% svého času bez dozoru věnovat bočním aktivitivám. Takto například vznikly Google News, Gmail anebo AdSense. Jestli toto pravidlo něčemu v této situaci pomůže, ukáže jen čas.

Závěr

Společnost Google se chová, jako kdyby byla na vrcholku technologického řetezce, a touto cenzurou může velmi ovlivnit popularitu kryptoměn hlavně u nováčků. Ale možná si později Google uvědomí, že kryptografický průmysl a Blockchain jsou věci revoluční, potřebné a využitelné.

Přeloženo ze slovenského originálu, jehož autorem je Filip Vánik

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
3 Komentáře
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
někdo

bože takove članky jsou uplně zcestne

Peppa

Už nevím kde jsem to četl, ale psali tam, že v tom vyhlášení Googlu nepíšou o zákazu pro veškeré vyhledávání, ale jen pro nebezpečné stránky!

spot_img