Toto jsou důsledky zákazu kryptoreklam na Facebooku

0
(0)

Na startup projekty, které chtějí zahájit prodej svých tokenů, bude mít rozhodnutí Facebooku nemalý dopad. Facebook totiž na svých stránkách zakázal reklamy spojené s propagací kryptoměn. V našem článku se dozvíte pravděpodobné důsledky tohoto zákazu.

ICO musí najít nové způsoby, jak zaujmout lidi

Vytváření komunity pro ICO se tímto zákazem jen ztížilo. Poutavá reklama na nejpoužívanější sociální síti po vás požadovala pouze zadání vaší emailové adresy. Tímto si však ICO pomáhaly budovat komunitu. Jak tedy budou lákat lidi?

Více reklam na ostatních sociálních médiích

Asi nejlogičtější možnost pro krypto projekty je propagace pomocí ostatních médií. Po zákazu na Facebooku tak bude záležet na vhodně umístěné propagaci a komunikaci – a to například přes Reddit.

Je potřeba udržovat dobré vztahy

Co se týče PR (public relations), tak umění udržení dobrých vztahů mezi firmou a společností bude nezbytné. Bez pomoci Facebooku to však nebude vůbec jednoduché. Podnikatelé ale nemají jinou možnost. Buď mohou najít nové způsoby, jak mít dobré vztahy s médii nebo se mohou pokusit najít ochotné agentury, kterým mají možnost svůj projekt blíže představit.

Zdravější prostředí pro ICO

Všichni známe ten případ, kdy i zdánlivě neúspěšný nebo nerealizovatelný projekt v ICO vybral značné finanční prostředky. Ano, k tomu z velké části pomohly i reklamy na Facebooku. Po jejich zákazu by se měl povyk kolem ICO alespoň částečně zmírnit.

Celkový zákaz kryptoreklam je ze strany Facebooku velmi radikální řešení. Proto již tato sociální síť zvažuje zmírnění tohoto zákazu. Abyste zůstali v obraze, co se ve světě kryptoměn děje, sledujte nás na Facebooku – na sociální síti, kde krykptoreklamy opravdu nenajdete.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img