Plošný zákaz reklam na kryptoměny – jak propagovat ICO

0
(0)

Zprávy a souhrny

V roce 2017 otřásl světem kryptoměn nový trend – ICO (Initial Coin Offering). Tento koncept zlákal miliony investorů a především tisíce společností, které si chtěly také přihřát polívčičku. Pozitivní prognózy sice tvrdily, že letos tomu nebude jinak, avšak technologičtí giganti nás přesvědčili o opaku. Google, Facebook, Twitter a další se sjednotili proti čemukoliv, co jen zdánlivě zavání kryptoměnami nebo ICO a začali zakazovat všechny formy propagace.

Po krvavé lázni, která započala v lednu a doufejme, že pomalu končí, tu máme další problém, který by mohl potenciálně ovlivnit směr, jímž se budou digitální měny pohybovat. Velké firmy se bojí, že se dočkáme podobného skandálu, jaký vyvolal Bitconnect. Pod záminkou ochrany uživatelů má jakákoliv forma reklamy na ICO zkrátka utrum. Na druhou stranu – čím přísnější a složitější bude cesta k investorům a zákazníkům, tím více podvodných projektů skončí v propadlišti dějin.

Komunita, ne reklama, je nyní alfou a omegou úspěšnosti

Dostat svůj projekt mezi komunitu je v dnešním světě poměrně jednoduchá záležitost. Právě proto se za minulý rok objevilo na stovky nejrůznějších nepříliš poctivých ICO, které dokázaly vybrat miliony dolarů. Nynější zákazy a regulace sice vypadají na první pohled negativně, ale konec konců, zajímavé projekty si své příznivce vždy najdou. Dodnes měli podvodníci i opravdoví inovátoři stejné podmínky. Teď se celá situace lehce promíchala a ti, jenž to myslí se svým nápadem vážně, se budou muset snažit dvakrát tolik, aby uspěli. Zatímco pro nepoctivce, kteří chtěli jen snadno a rychle zbohatnout, tady cesta končí.

Dostáváme se tedy do bodu, kdy na nás nebudou na Facebooku a Googlu vyskakovat desítky reklam propagující ICO nebo tokeny, co se snaží přilákat tisíce nových investorů. Místo toho se kolem zajímavého a slibného startupu vytvoří malá, ale silná komunita. Jako tehdy v počátcích Bitcoinu a Etherea. Čím více inovací a nápadů bude moci společnost zajistit, tím více fanoušků získá. Naopak ti, kteří chtějí vydělat na naivitě investorů, to nebudou mít lehké. Nikdo je nebude sponzorovat a nebudou mít možnost zaplatit si propagaci.

Budoucnost v decentralizaci

Momentální situace se dá brát negativně i pozitivně. Je ale důležité dívat se na to optimisticky. Gigantické společnosti si sice myslí, že se jim podařilo ochránit uživatele, ale netuší, že tím pomohly zčeřit zatuchlé vody světa médií. Některé komunity se totiž začínají přesouvat z velkých platforem typu YouTube a Twitter na nové typy platforem, založených na blockchain technologii, které by mohly časem převálcovat i zavedené giganty.

Mohlo by vás také zajímat: Zvoní Facebooku a dalším hrana kvůli cenzuře kryptoměn?

Jak v současnosti efektivně propagovat ICO?

Jenda z nejlepších možností je využít služeb marketingových firem. Native Advertising je dobrý způsob, jak oslovit zákazníky a rozšířit povědomí o nové krypto-firmě. Tyto služby nabízí například naše firma MedialBase.com.

Závěr

Naštěstí to vypadá, že inovativní projekty budou mít o to větší motivaci zapůsobit na komunitu, a i když se počet nových ICO dramaticky sníží, pravděpodobně se dočkáme daleko méně pastí na nováčky.

Regulace jsou takové nutné zlo, aby se komunita kolem kryptoměn sjednotila, a stala se tak stejně kreativní jako před lety. A příliv kapitálu do blockchainu se také nezastaví. Jen za posledních několik měsíců se počet velkých společností investujících do výzkumu blockchainu zvýšil a obrovské investice jen tak neustanou.

Byl pro vás tento článek přínosný a dobře napsaný?

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

2 KOMENTÁŘE

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
2 Komentáře
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
Abby

Jsem ráda, že je reklama na kryptoměny zakázaná a že celkově jsou kryptoměny v útlumu. Asi to není špatná věc, ale když si kvůli tomuto šílenství nemůžu ani koupit grafickou kartu za normální cenu, tak je něco špatně. A ještě k té reklamě, někdy okolo nového roku jsem přišla na jistou stránku a vytížení CPU najednou vyskočilo na 100%. Co tam bylo? Ano, reklama se skriptem na těžení kryptoměn. Tak jsem zkontrolovala AdBlock, přidala totální zákaz těchto skriptů a mám klid. Naštěstí Google a další tyto reklamy zakázali globálně, tak snad už bude klid.
Abych pravdu řekla, to šílenství okolo kryptoměn absolutně nechápu a budu ráda, až bublina definitivně splaskne. Asi by nebylo špatné si koupit třeba kafe za bitcoiny, ale jeden den vyjde na 50 czk, druhý den vyjde na 500 czk a třetí den vyjde na 5 czk? Kryptoměny jsou děsivě nestabilní a jako takové nepoužitelné pro normální placení. A je jich hrozně moc, stačila by jedna.

Rychlý a bezpečný nákup:

Reklama: