Minulý rok byl pro kryptoměnový průmysl velmi obtížný. Loga kryptoměnových společností tak kvůli roku 2022 nebudou na stadionech největší sportovní soutěže Super Bowl ve Spojených státech amerických.
Kryptofirmy vynechají letošní Super Bowl
Minulý rok byl pro krypto trh velmi krutý a mnoho kryptofirem utrpělo významné ztráty. Nyní se zdá, že kryptoburzy výrazně ustoupily od reklamy na největší americký sportovní událost – Super Bowl.
Ještě před nedávnem se mnoho kryptofirem snažilo využít vysokého sledovanosti Super Bowlu a představit své kryptoměnové služby širokému publiku. V loňském roce bylo většina kryptoměn ovlivněna vysokými ztrátami a ztrátou důvěry po bankrotu kryptoburzy FTX. Zprávu o absenci kryptoměnových reklam potvrdil i zpravodajský portál AP News.
FTX, Coinbase, Crypto.com a eToro byly mezi společnostmi s nejvýraznější prezentací během Super Bowlu v minulém roce. Marketingová kampaň během minulého Super Bowlu společnosti Coinbase přilákala tolik návštěvníků, že platforma zaznamenala výpadek.
Americký Super Bowl je každoročně jednou z největších sportovních událostí, kterou sleduje kolem 100 milionů diváků po celém světě. Tato enormní sledovanost dělá z události ceněný prostor pro reklamu a marketing.
V době psaní článku se cena BTC pohybuje okolo 22 459 USD dle KMC.
Závěr
Našli jste již reklamu na kryptoburzu během některé sportovní události? Co si o tom myslíte vy? Podělte se s námi o svůj názor do komentářů nebo na naše sociální sítě. Na celou zprávu deníku AP News si můžete přečíst pod přiloženým odkazem ZDE. [1]
Jsme nově také na sociální síti LinkedIn. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se kryptoměn, neváhejte se přidat do naší diskuzní skupiny na Facebooku. Nezapomeňte se také připojit na náš oficiální discord server KRYPTOMAGAZIN CZ, kde naleznete další zajímavý obsah. Máme také Youtube kanál, kde můžete dát odběr, aby vám neuteklo žádné video nebo stream. Podporu nám můžete vyjádřit skrze Patreon ZDE.