Dogecoin je druhá nejznámější kryptoměna v USA

5
(4)

Zprávy a souhrny

Denisa Ogurcakova
Kryptoměny mi vždy přišly zajímavé a svět blockchainu doslova fascinující, proto jsem se o tomto tématu chtěla dozvědět více a zapojila se do týmu kryptomagazínu.

Podle výsledků průzkumu provedeného v Americe bylo zjištěno, že meme coin DOGE je známější než Ethereum. Může za to Elon Musk? 

Za pouhých pět let od svého spuštění představilo Ethereum světu inteligentní kontrakty, decentralizované financování, výnosové zemědělství a nezastupitelné tokeny, zároveň stojí ihned za Bitcoinem, jako druhý největší blockchainový projekt podle tržní kapitalizace.

Naproti tomu Dogecoin je kryptoměna, která neposkytuje žádné inovace, nemá skutečný “raison d’etre” a je populární jen proto, že se za posledních 12 měsíců stala hračkou slavného multimiliardáře.

Výsledky průzkumu

Takže přirozeně, jak by se dalo očekávat, průměrný občan je více obeznámen s Dogecoinem než s Ethereem. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který provedl Harris Poll ve spolupráci s CouponCabin. Projektu se celkem zúčastnilo více než 2 000 dospělých ve Spojených státech.

Podle zjištění průzkumu 29 % respondentů uvedlo, že zná Dogecoin. Ethereum znalo pouze 21 % dotázaných.

Z celkového počtu 2 063 respondentů 89 % uvedlo, že o nějaké kryptoměně již alespoň slyšeli. Bitcoin již byl znám většině, až 71% respondentů, druhou nejznámější mincí je Dogecoin.

Mezi další digitální aktiva, o kterých Američané slyšeli, patří se 21 % stablecoin vydaný společnostmi Coinbase a Circle, USD Coin (USDC). Dále Litceoin, jehož zná asi 18 % američanů a dalších 10 % uvedlo, že zná Stellar (XLM).

Na otázku, zda věří, že se kryptoměny stanou budoucností peněz, odpovědělo 31 % dotázaných kladně a 30 % uvedlo, že si myslí, že jsou kryptoměny „inovativní“. Současně 23 % respondentů uvedlo, že považuje kryptoměny za schéma rychlého zbohatnutí, zatímco 19 % označilo tuto technologii za stinnou nebo hanebnou. Téměř polovina (44 %) respondentů uvedla, že by byli připraveni přijímat kryptoměny v rámci online programu odměn cashback.

Závěr

Dogecoin se v současné době obchoduje kolem 0,33 USD, což je pokles o 44 % oproti svému maximu 0,59 USD, před nedávným poklesem trhu. Hodnota Etherea je nyní 2400 USD, což je cca o 45 % méně, než je historické maximum na ceně 4380 USD. Obě měny tedy nyní klesají podobnou silou, ale to především proto, že Bitcoin nyní udává směr i tempo.

Byl pro vás tento článek přínosný a dobře napsaný?

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hlasujících 4

Buď první kdo článek ohodnotí

6 KOMENTÁŘE

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
VONOSTR
Hodnocení článku :
     

2000 amíků z 300mio…. hmm z toho se dá vyvodit lecos

Lolec
Hodnocení článku :
     

Dogecoin forever 🙂

czhunter

Lidi žádné inovace nezajímají.

SAAB jich přinesl spoustu a zkrachoval.
Volkswagen nepřinesl za 30 let žádnou a stal se největší automobilkou světa (i když teď mu to zase vezme Toyota).

E15

To je teda srovnání… SAAB byl posledních letech v podstatě rebrandovaný Opel Vectra s přirážkou 100%. Zákazníci to prokoukli a výrobce logicky zkrachoval. Jinak koncern VW má inovací habaděj a ne že ne. Jinak ale souhlas, že pro úspěch na trhu není až tak důležité být první a nejinovativnější (to může být naopak na škodu, když trh/svět ještě není pro některé řešení zralý), nýbrž dělat věci pořádně.

Rob

Investor se ale musí zajímat o inovace. Ovšem o takové, které budou lidé POTŘEBOVAT v každodenním životě, aniž by o tom dnes měli páru. O takové inovace se poté zajímají samozřejmě všichni lidé. Novinky, které lidé nepotřebují, nejsou samozřejmě v kurzu. Ať je to cokoliv…

91314
Hodnocení článku :
     

Většina lidí není schopna pochopit decentralizaci, má smysl názor takové společnosti vůči kryptomněnám vůbec zkoumat?

Většina lidí se řídí tím, co řekla nějaká známá osobnost, bez ohledu na to, co taková osobnost skutečně ví, neví, nebo jaké má skutečné cíle.

Kdyby lidi mysleli, tak by media neměla smysl 🙂 tak že každý takový průzkum je v konečném důsledku jen test funkčnosti médií 🙂

Rychlý a bezpečný nákup:

Reklama: