Banka používá blockchain ke snížení lidské chybovosti

0
(0)

Zprávy a souhrny

Dariusz Matuszyński
Dariusz Matuszyński
Jsem zakladatelem portálu Kryptomagazin.cz, o kryptoměnách na české scéně nebylo prakticky nic, a tak jsem se rozhodl to napravit. Mám rád myšlenku decentralizace, trochu toho cypherpunku a kryptoanarchie. Krypto odvětví je můj svět, kde se denně pohybuji a pracuji, nemohu to tedy již nazvat koníčkem nebo zálibou. Rád vás na vašem kryptomagazínu vždy uvítám 🙂

Podle The Korea Times druhá největší komerční banka v Jižní Koreji, Shinhan Bank, zahájila projekt implementace blockchainu ve vnitřních procesech s cílem snížit rozsah lidských chyb.

Banka Shinhan, která v minulých osmnácti měsících hledala řešení na propojení se s kryptoměnami a blockchainem, také dokončila školení personálu s tím spojená. Banka údajně zahájila ostrý provoz firemního blockchainu již 30. listopadu.

V současné době jsou operace, jako je vedení finančních záznamů, automatizované. To eliminuje riziko lidské chyby a zvyšuje celkovou efektivitu.

Před blockchainovým řešením neexistovala standardní pravidla pro ukládání a správu finančních dokumentů, a proto se účastníci trhu museli spoléhat na své vlastní záznamy, což často vedlo k chybám i přes požadavek křížové kontroly. Nový systém pomáhá eliminovat lidské chyby a zlepšuje efektivitu práce díky lepší komunikaci související s úkoly. To samozřejmě šetří i čas, který byl dříve vynakládán na opravování chyb.

Mohlo by vás zajímat: Německo chce blockchainem bojovat proti daňovým únikům

Závěr

Blockchain je bezesporu ideálním řešením, jak transparentně a nevratně nakládat s daty. I tyto menší adaptace nakonec povedou k těm složitějším, na které všichni čekáme.

Zdroj:
cryptovest.com

Byl pro vás tento článek přínosný a dobře napsaný?

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře

Rychlý a bezpečný nákup:

Reklama: