Zatímco Bitcoin dnes zaznamenal ATH, zlato od srpna jen a jen padá

4.4
(11)
Kytka
Kytkahttps://kryptohodler.cz/
Člen týmu KM od začátku roku 2018. Zástupce hodlerské komunity, zakladatel webu KryptoHodler.cz. Autor se zaměřením na zajímavé novinky z kryptosvěta, propagátor finanční svobody a osobního rozvoje. Kytka je oddaný šiřitel "semínek" pozitivního přístupu k životu a snahy o změnu k lepšímu.

Bitcoin dosáhl historického cenového maxima na některých burzách již včera, nicméně za oficiální dosažení ATH (napříč hlavními kryptoburzami) lze považovat až druhý pokus. Oficiální prolomení cenových maxim BTC proběhlo dne 1. 12. 2020. Mezitím, co Bitcoin prudce rostl, zlato se za poslední 4 měsíce propadá stále níže.

Zlato a Bitcoin

V průběhu času se mnozí analytici přikláněli k pozitivní korelaci Bitcoinu s tím či oním aktivem. Když krátkodobě působil graf BTC provázaně se s akciovým trhem či zlatem, byly toho všude plné články a diskuze. Svého časo byla korelace Bitcoinu a zlata často opakovaným tématem, nyní je vše jinak.

Zlato dosáhlo historického maxima cca 2 076 USD za unci 7. srpna 2020. Poté přišla korekce a vlna výprodejů. V tuto chvíli dosahuje celkový propad na lokální minimum oproti hodnotám ATH drahého kovu bezmála 15 %. V kryptosvětě to nic není, ale na poměry trhu se zlatem je to již poměrně velmi vyoské číslo. Naopak Bitcoin od září zaznamenal téměř 100% růst.

ATH je tady

Dne 1. prosince 2020 dosáhl král kryptomarketu nového rekordního maxima na hodnotě 19 873 $ za jednotku na největší americké kryptoburze Coinbase. ATH bylo dosaženo i na všech ostatních hlavních kryptoburzách, přičemž některé z nich zaznamenaly maximum již o den dříve. Nyní se analytici mohou začít přít o to, zda nás nyní čeká silná korekce, podobně jako zlato, po dosažení historických maxim.

Jak vidíte na grafu BTC / USD, Bitcoin od březnového propadu zvýšil svou tržní cenu přibližně o 413 %. Za silným růstem stojí zvýšená instituciální poptávka, ale i samotná síla Bitcoinu, početná komunita hodlerů či letošní halving.

Bitcoin od března zaznamenal růst o cca 413 % (zdroj: TradingView.com)

Upgrade úložiště hodnoty?

V souvislosti s odlivem kapitálu ze zlata a jeho přítokem do trhu s Bitcoinem a na kryptomarket se objevují spekulace o přesunu investorů ze zlata do BTC. Banka JP Morgan uvedla, že rodinné kanceláře aktivně prodávají své fondy obchodované na burze se zlatem, aby hledaly expozici v kryptoměnách. Dan Tapeiro, makro investor s expozicí vůči zlatu i bitcoinu, uvedl:

Za poslední 4 měsíce byla vymazána hodnota [kapitalizace] zlata ve výši 2 bilionů dolarů. Ne, nešlo to všechno do Bitcoinu, který ve stejném období přidal 180 miliard dolarů, ale ukořistění 10 % může být stále působivé.”

Také mnozí další analytici koketují s myšlenkou, že zlato a Bitcoin jsou konkurenční trhy, nebo že odtok kapitálu ze zlata do BTC je upgradem úložiště hodnoty z fyzického na digitální. Nicméně, je třeba připomenout, že jde o aktiva, která se společně velmi zajímavě doplňují. Když se Bitcoin a zlato spojí dohromady, vytvoří společně ještě silnější investiční nástroj, který kombinuje staré s novým, fyzické s digitálním…

Závěr

Bitcoin dnes dosáhl svého historického cenového maxima napříč všemi hlavními kryptoburzami. Šlo o první otestování ATH po téměř třech letech. Rezistence v okolí 20 tisíc dolarů nyní (prozatím) cenu hlavní kryptoměny úspěšně odráží zpět dolů. Zlato své ATH dosáhlo v srpnu a od té doby ztratilo v tržní kapitalizaci asi 2 biliony dolarů.

4 měsíce se obě tato aktiva chovala přesně opačně, čímž se potvrdily některé dřívější studie o jejich cenové neprovázanosti. Mnozí analytici nyní, po dosažení historického maxima ceny BTC, očekávají výraznější korekci v řádu desítek procent. Souhlasíte s nimi? Podělte se v komentářích o svůj názor na aktuální vývoj ceny BTC.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 4.4 / 5. Počet hlasujících 11

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
53 Komentáře
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
cholera

Když se Bitcoin propadne o desítky procent nedává smysl jako uložiště hodnoty ale jako uložiště pro spekulanty .Řekněte mi co to je za uložiště hodnoty když bitcoin udělá korekci 50% to se vám každý skeptik do bitcoinu vysměje .Tři roky se čekalo než bitcoin udělal ATH a teď si spekulanti přejí korekci 50-70% to se mám jako vrátit zpátky a vymazat ty 3 roky čekání a zase po silné korekci čekat další 3 a více let jen aby se spekulanti ukojili ? ! Naštěstí už asi bitcoin není jen o spekulantech , netvrdím že korekce není zdravá ale ale bitcoin čekal 3 roky než se vyhrabal ze sraček a zas má vletět zpět do sraček jen aby si spekulanti napakovali kapsy když jim bitcoin utekl , korekci beru 10-20% v pořádku ale větší korekce už by bitcoin poslala opět do sraček .

pietro

Člověk, který chce uložit hodnotu ji neukládá na 2 měsíce, ale na řadu let. Z této perspektivy je bitcoin úložiště hodnoty, které nemá konkurenci. Alespoň zatím to tak vypadá.. A jinak, trh se určitě nebude řídit tím, co si kdo přeje nebo nepřeje..

ryban.mark

BTC je stale mlady, stale je v hre 35-70% korekcia. Snad si nemyslite, ze BTC moze rast donekonecna? :-))

To si naozaj myslite, ze keby BTC padol o dajme tomu 25-50%, tak je tu konec sveta? :-DD

Poslední editace 3 let před přes ryban.mark
hal

Zabudnite na 50% korekciu.Myslite si,ze velki investori to dopustia?Ani nahodou,tak zahodte marne nadeje na spekulacie.

ryban.mark

V tych vasich tup*ych hlavach sa opierate o 50% korekciu a pritom ja som povedal, ze su dve moznosti, 25-50% korekcia a potom 35 az 70% a nepovedal som ani pri akej sume, lol.

ppetr1

Mnozí analytici nyní, po dosažení historického maxima ceny BTC, očekávají výraznější korekci v řádu desítek procent. – je lepsi se drzet selskeho rozumu.
kdyz radi odbornik ci analytik ve vetsine pripadu to dopadne spatne.

Jan

No těch historických maxim už bylo více, že jo. To samo o sobě říká, že to není nijak omezující hodnota, která by měla být důvodem k nějakému poklesu. Když už BTC nějaké ATH překonal, tak to pak teprve rozjel na plný kule!. Stačí se podívat na historii. Nakupujte, dokud je to levné, to už říkám známým asi 6 let. Pár z nich to udělalo a jsou v balíku. Ostatní ještě pořád chodí do továrny.

Begy

ti co vydělali – už nepracují???

John

Zlato má za sebou 15% korekci po strmém růstu.
BTC má za sebou strmý růst a na korekci proto čeká. A z historie už víme že to bude zase sešup.
Když se vychází z historického vývoje ceny BTC nesmí se zapomínat i na to negativní, tedy masivní korekce 50% a více procent. Logicky čím větší je růst tím větší musí být korekce, nedovolím si říci zda růst již skončil, ale s jistotou, i když se to některým nebude líbit, vím, že korekce dorazí a dle historie jí lze očekávat velice brzy a opět masivní.

Poslední editace 3 let před přes John
ryban.mark

V hre su dve varianty, korekcia 25-50% alebo to este pumpne nahor a mozna korekcia 35-70%, na viacej to nevidim, mozeme ist k 30K, mozeme ist aj k 8-12K, nech sa kazdy zariadi ako vie.

Ludom bol BTC pridrahy v podstate pri cenach 3 500 az 10 000 skoro cele 2 roky po halvingu, pred halvingom ani nehovorim.

Viacej ako 60% casu stal menej ako 1000 dolarov,
Len par tyzdnov stoji BTC viacej ako 15 000 dolarov za celu svoju 10 rocnu karieru (historiu) a ludia uz opat vidia BTC za 100 000, blazni.
Odrazu su ochotni dat za BTC 20 000 az 50 000 a to uplyunula doba ani nie 3 roky? to tazko.

Garantujem kazdemu, ze institucie nebudu tlacit cenu momentalne k 50K.
Ak by ano, zleti to z 50K zase 80% dolu a mozeme cakat dalsie 3-4 roky na zazraky. :-)))

Ludia uz ztracaju zdravy rozum, dolezity je system a toho sa musia drzat, ak nebudu mat system, miera rizika porastie o stovky percent smerom nahor.

Poslední editace 3 let před přes ryban.mark
Jan

Jdeme si pro 100k úplně v pohodě. Lidi nebojte se a kupujte, dokud je to levné. BTW mám pocit, že za poslední 3 roky se mnoho akciových titulů zhodnotilo mnohem více než BTC a pořád se nakupují, tak nevidím důvod, proč by se měl BTC nějak vymykat.

Druhej Jan

To jsou furt ti stejní, kteří mě odrazovali od koupě BTC už od doby kdy stál 200$. Opatrní co vždy budou stát opodál 🙂 Kapitalizace BTC je stále oproti zlatu směšná a až bude stát BTC 50k zase budou odrazovat, že dál už růst nemůže.

pietro

Spusta hejtrů tu před několika měsíci vykřikovala, že BTC za 7k si může koupit jen “jouda” a na 20k už se bitcoin nikdy ani nepodívá. Ti si určitě počkají s nákupem až bude cena BTC min. na 50k… Takže ztráty chutě nakupovat bych se nebál ani při vyšších cenách. 🙂

Rob

Jj, také na ně vzpomínám. Kde jim je teď konec… Ti hateři tu opakovali celá léta, že se BTC svému ATH z roku 2017 ani nepřiblíží. No… A podívej… 🙂

pietro

Zalezli do děr a čekají na novou příležitost.. 🙂

Rob

Nemyslel jsem to nijak zle. Jen… Že to nebyla pravda. BTC se svému ATH nakonec přeci jen přiblížil.

Spaik

on ho i prekonal…to ti uniklo?

ppetr1

že korekce dorazí a dle historie jí lze očekávat velice brzy a opět masivní. – jak bude masivni nedokazi odhadnout.
pokud bude teoreticky 50k a korekce prijde 50% – vubec mi to vadit nebude.

Jan

Tak, tak. Taky věřím, že na 100k přijde korekce. Konečně se pak ti co prodali na 12000 dočkají hrozného pádu na 50K a možná něco nakoupí. Holt trading je trading.

pietro

Ano, větší korekce je nyní stále docela pravděpodobná, ale určitě ne jistá. Nicméně je to celkem jedno, protože důležitější je kde bude cena BTC za několik měsíců nebo let.

cholera

Když BTC bude na 50K bude tržní cena BTC 1 Bilion dolarů burzy mají limity a ty na burze nemůže prodat 50 miliard v BTC to ti žádná burza nevezme a proto vyvolat 50% korekci při tržní ceně 1 billionu dolarů bude hodně obtížné. Výhoda BTC je ta že čím vyšší jeho tržní cena bude tím obtížnější pro spekulanty bude shodit jeho cenu a volatilita BTC bude díky vyšší tržní kapitalizaci klesat . To si jen spekulanti myslí že to bude jednoduché udělat při 2-3bilionech dolarů 50% korekci .Jak už jeden analytik psal že do budoucna většina spekulantů na BTC prodělá kaťata díky tomu .

pietro

No prosím tě, to jsi četl kde o těch limitech na burzách, to nám pověz, ať se poučíme..

cholera

A která burza tě vyplatí jak bude BTC stát 50K která burza tě vyplatí 1.5 miliardy dolarů ? coinbase ?gemini ? nebo to koupí od tebe retail investor pouč mě kdo to od tebe koupí nějaký neviditelný jak v té pohádce jitrnici co nikdo nikdy neviděl ?.My chceš tvrdit že kdyby Satoshi začal prodávat že ho burzy vyplatí několika miliardami dolarů ? kdo to od něj koupí ? .

Rob

V prosinci roku 2017 byl v metrice Google Trends výraz “bitcoin” na maximálních 100 bodech. Dnes je na 13. bodech. V době, kdy BTC dosahoval předešlého ATH, byl na rozdíl ode dneška naprosto na výsluní všeobecného zájmu. Dnes, kdy dosahuje hodnota stejné úrovně z roku 2017, BTC v podstatě nikoho nezajímá. Teď jsem na to radši kouknul, ať mám čerstvá data. Na stejné hodnotě popularity (podle Google) začal být výraz “bitcoin” v dubnu 2018 a od té doby jde celé ty roky stále do strany až do dnešních dnů. Dále když dosahoval BTC předchozího maxima, jednalo se pouze krátkodobý vrchol, k jehož dosažení stačil z původní hodnoty ~$6’000 jediný měsíc. Navíc graf ceny BTC v té době zcela koreluje s grafem trendu v Google Trends. O tom není sebemenších pochyb. Následný pád z vrcholové ceny v roce 2017 také přímo koreluje s Google Trends, kdy již v dubnu 2018 se BTC prodával za necelých $7’000 a hodnota Google Trends ve stejné době klesla na 14 bodů (což je dnešní hodnota, ovšem při ceně BTC necelých $20’000). Dále 24h volume při předchozím ATH bylo na hodnotě ~13 mld. dolarů. Při letošním ATH bylo 24h volume na hodnotě cca 48 mld. dolarů, což jsou rekordní hodnoty. Navíc vzrůst k této hodnotě nebyl zdaleka tak rychlý, jako tehdy. Takže…. Ne, opravdu není situace ani trochu stejná, jako tenkrát. Ano, korekce přijde, protože i tak byl růst poslední doby rychlý a podpory na vyšších úrovních jsou tedy slabé. Z dat Google Trends však lze vyvodit, že tento růst není zdaleka tak umocněn retailovými investory. Takže si dovolím garantovat, že lokální korekce ceny nebude ani zdaleka tak zničující, jako těsně po předchozím ATH v roce 2017. Naopak dovoluji si taktéž predikovat, že BTC ještě není v tomto cyklu (období mezi půlením odměn) na vrcholu a tudíž k němu stále směřuje. Bitcoin dnes v podstatě opravdu nikoho nezajímá a cena jde nahoru. To je podstatný rozdíl. Teď záleží hodně na tom, jak dlouho půjde cena do strany pod rezistenčním pásmem, které se nachází víceméně na hodnotě dnešního ATH. Díky tomu je šance, že se vytvoří silná podpora pro tento kurz. Osobně doufám, že BTC bude tuto hodnotu prorážet alespoň dva měsíce. To je samozřejmě jen přání. Rychlé pohyby ničí podpory. Nic víc, nic míň. No a pak co se stane? Bitcoin tuto cenu nakonec prorazí a teprve si půjde pro to nové ATH. A to nejsem žádný BTC maximalista. Ani zdaleka. Jenže když se řekne A, je také potřeba zmínit B.

pietro

Naprostý souhlas. Současná situace je s nesrovnatelná s rokem 2017. Ale co ji zkusit srovnat s rokem 2016… 🙂

Libor

podle vypoctu se zapoctenim inflace by nove ath melo byt az nekde u 24tisic

Rob

To je pravda. To by se taky rozhodně nemělo zanedbávat.

Kokršpaněl

Už jsem to tu někde četl v komentu že Bitcoin si bude moci dovolit jen hrstka lidí a je to tak Bitcoin nebude pro všechny lidi Bitcoin bude jen pro bohaté investory nikoliv pro obyčejný retail investory .Podle mě Instituce a miliardáři vykoupí podstatnou část všech Bitcoinu a tím se průměrný člověk k Bitcoinu už nedostane a věřte tomu že ty instituce na to mají aby Bitcoin totálně rozebrali tak aby byl průměrnému člověku už nedostupný .Vezměte si takového Warrena Buffetta a jeho fimru Berkshire Hathaway taky prodává dvojité akcie Berkshire Hathaway B zhruba za 200 usd a Berkshire Hathaway A pro movité investory za 300K usd jedna akcie .

ryban.mark

Vy konspiratori ste cim dalej tym viacej odtrhnuti od reality.

BTC bol vytvoreny ako buduca mena, ktorou sa bude moct platit.
Na sporeni zlata nikdy nikdo nezbohatol.
Ak bude BTC brany ako hedge na sposob zlata, cenu 300K sice dosiahne, to je pravda, ale tak za sto rokov. 😀 ked uz 300K nebude mat ziadnu hodnotu.

Ori

Konspiratori ? bitcoin stál pár centů kdyby si nějakému joudovy v roce 2009-10 začal tvrdit že bitcoin který má hodnotu pár centu bude stát v roce 2020 19 tisíc dolarů tak se ti vysměje do ksichtu a začne ti tvrdit že si máš ty své konspirační teorie strčit hodně hluboko do své zadnice .

AXLCOM

No pokud je me znamo tak v roce 1999 mela zlata trojska unce hodnotu 250 dolaru a tento rok se cena trojske unce zlata vysplhala pres dva tisice a ty tvrdis,ze na zlatu nikdy nikdo nezbohatl????????Vzdelavej se trochu a divej se do historie zlata chlape nez napises tady takove do nebe volajici KRAVINY ty konspiratore!!!

ryban.mark

Od roku 1990 sla cena zlata hore asi o 400%.
Priemerne rocne platy sli hore o vyse 800%.
Ceny nehnutelnosti sli hore od 500 do 1000%, ako kde.

Od roku 2008 do roku 2012 sa do zlata neoplatilo investovat ani cent.

To co zlato dokaze urobit za 30 az 50 rokov, dokaze BTC stihnut za ovela kratsiu dobu, ale!

Inak v roku 2011 bola zlato drahsie ako je dnes, cize za 9 rokov neurobilo absolutne nic.

Do zlata sa neinvestuje, len sa do neho dava zanedbatelne percento alebo promile, je to lepsie ako drzat peniaze na ucte.

Zrovna, ze ty si napisal dno, tych 250 dolarov, ale to, ze
zlato v roku 1980, 1 unca zlata stala skoro 700 dolarov uz nenapises ty podvodnik. :-))

Zlato nie je ziadna investicia, investuju do neho len ti, ktori potrebuju ochranit cast svojich investicii pri bliziacej sa krize a uz ani to sa im neoplati po novom. :-))

Este raz pre hlu*akov, investovanim do zlata ci striebra nikdy nezbohatnes!

Vacsina z Vas BTC maximalistov nikdy nemala rozum a doplatite na to.

Poslední editace 3 let před přes ryban.mark
AXLCOM

V roce 1999 kdyz zemrel muj deda v nemecku tak jsem zdedil po nem docela hodne penez a protoze ja investicim moc nerozumim tak jsem v roce 2000 koupil zlato za 251 dolaru za trojskou unci.Vychazel jsem z toho,ze za celou lidskou historii nikdy zlato nestratilo hodnotu takze me jako investicnimu analfabetovi mela ma zlata investice vynos po dvaceti letech zhruba 800 procent,myslim,ze to byla ma zivotni investice a to zlato pujde stale nahoru o tom vubec nepochybuji jak se stale tisknou nove a nove penize.Zlato zacnu prodavat po castech az pujdu za deset let do duchodu takze ja v duchodu budu na tom hodne financne dobre.
P.S.Proc pises,ze jsem podvodnik,nasralo te,ze jsem te nazval KONSPIRATOREM??????Bud v klidu,at ti nepraskne cevka.
Zdar chlape!!!!

Fantom

Tohle se asi nestane. BTC byl vytvořen jako měna pro lidi. Pokud by si rozebraly jen banky ztratil by funkci platidla. A protože skutečně nemá “vnitřní hodnotu” mohl by začít klesat na ceně. Jinak řečeno banky by si ho mohly měnit mezi sebou a retail by o něj neměl zájem. Co by s ním pak banky dělaly? Byl by horší než zlato, to má alespoň nějakou tu “vnitřní hodnotu”. Navíc je tu ta hrozba většinového hashrate v rizikové Číně.

Rob

Zase vnitřní hodnota… No běžte to říct všem těm zástupům vývojářů a těžařů, že vnitřní hodnota Bitcoinu je nulová. Oni vám to vysvětlí. Já už bych se mockrát opakoval…

Fantom

Vy zase nechápete co znamená vnitřní hodnota.
Komodity: zlato, pšenice, ropa ,uhlí – jsou k něčemu dobré za všech okolností. Dají se jíst, vyrábí se z nich něco.
Kryptoměny i fiat peníze jsou založeny pouze na důvěře v něco: vládu země, či odpovědnost centrální banky a u krypta v matematiku/algoritmus. Pokud se tato důvěra ztratí – mají fiat i krypto hodnotu nulovou.

Jan

Ale to jsou zavádějící informace. Zlato ti někdo ukradne nebo ho ztratíš, pšenice zplesniví nebo shoří atd … Nakonec to vyjde nastejno. U všeho je nějaké riziko ztráty, znehodnocení, pádu hodnoty na nulu ..

Fantom

S tím souhlasím. Jen mi jde o ten termím “vnitřní hodnota”. BTC je navržen jako měna a každá měna – krypto i fiat je založena na důvěře a ničem jiném. Například ve starých amerických westernech můžeš slyšet hlášky “chci za to 100 USD ve zlatě”. Tzn. 100 dolarů ve zlatých mincích ne bankovkách. Mince s obsahem zlata vnitřní hodnotu má zatímco bankovka ne (leda tak hodnotu papíru). I když mají stejnou nominální hodnotu.

Jan

Já to samozřejmě chápu, co tím myslíš. Ale to, že to nemá “vnitřní” hodnotu nemusí vůbec znamenat, že je na tom něco špatně. Jak jsi zmínil s těmi bankovkami. Kdysi před staletími taky musely velmi dlouho bojovat o důvěru a byly terčem posměchu a málokdo je chtěl, protože to byl jen papír, no a máme je tady do dneška. Takže tzv. vnitřní hodnota není vůbec důležitá pro úspěch a kvalitu investice.

Z jiného soudku – některá umělecká díla jako např. červený flek na černém plátně za $10Mega nemají taky vnitřní hodnotu ale přesto jdou na dračku a jejich cena se zvyšuje.

Fantom

Dobrá poznámka k uměleckým dílům-někdy člověk jen kouká co a za kolik se může prodat 🙂
Můj původní komentář byl příspěvku že banky se budou o BTC navzájem přetahovat a nikomu ho nebudou chtít přenechat. To se nestane a pokud ano tak by to BTC poškodilo. Měna která necirkuluje neplní svůj účel a ztrácí význam. BTC by se stal právě už jen komoditou a tam mu chybí ta vnitřní hodnota. Pokud by někdo jen hamounil BTC a držel třeba 90% a nikdy neprodal tak BTC jako měna ztratí význam a bude mu hrozit faktický zánik (nezájem o něj) – nahradila by ho jiná kryptoměna. To se ale určitě nestane.

ppetr1

platite zlatem v obchode ? ja nikoli.
ovsem v btc bych si to dokazal predstavit 🙂
delitelnost btc je neuveritelna.

ppetr1

umelecka dila??? – k tomu musi clovek dojit 🙂
vinari rikaji – k dobremu vinu se musis propit – pak je to zazitek.

ppetr1

to lidi stejne nepochopi – uz si s tim nelamu hlavu a nekomu vysvetlovat kvantitativni uvolnovani a inflaci – je to stejny jako hazet hrach na zed.
lidi chteji posledni mobil – i kdyz nemaji co do huby tak si jej stejne koupi !!
investice!! – nebudte blazen – to je to posledni co je zajima !!!

ppetr1

a kam ulozite zbytnou hotovost aby vam generovala zisky?
to bych si rad poslechl.

Honza

Na Bitcoinu se dá vydělat jen proto,že se najde ještě větší blb který ho koupí za víc.Je to nic,ale dá se na něm hodně vydělat.Ten výdělek,ale někdo musí zaplatit.Ty peníze nepřiletí z nebe.Prostě to zaplatí ty další v řadě.Klasické Ponziho schéme tj.letadlo.Když někdo mluví o hodnotě Bitcoinu a přirovnává ho ke zlatu tak je to směšné.Zlato je něco a Bitcoin je jen víra.Až bude krize a ta bude,tak si za Bitcoin nekoupíte ani bochník chleba.

Jan

Někdo říká blb a někdo říká chytrej kluk. A doporučuji doplnit si vzdělání ohledně Ponziho schématu atd. A až bude opravdová krize jako válka atd, tak o zlato přijdete ani nemrknete (případně vás ten bochník chleba bude stát cihlu zlata), zato BTC vám pořád zůstane.

ppetr1

zato BTC vám pořád zůstane. – holy fakt.jen na to lidi bohuzel jeste neprisli :-((
porad se drzi papirků bez ceny.

AXLCOM

Az prijde valka tak o zlato prijdu ani nemrknu…..zajimave opravdu zajimave,muzete me ty vase myslenkove pochody nejak vysvetlit Jane…..Ja mam sve zlato ulozene ve svycarskem Bernu v bezpecnostni schrance banky Zähringer Privatbank AG a jestli tomu dobre rozumim tak az prijde nejaka krize tak moje banka otevre muj bezpecnostni sejf a skonfiskuje moje zlato……No to snad neeeee pane Jane to jsou uz hodne za hranou ty vase konspiracni teorie!!!!!

Jan

Do Švýcarska je to někdy hoooooodně daleko.

Nody

Tak si zjistěte, jak se ze Švýcarska stala tak bohatá země. Zlato (a vše ostatní) u nich uložené je konfiskováno prohrávající straně.

Axlcom

Ja si nic zjistovat nemusim,protoze moc dobre vim jak funguje svycarske bankovnictvi!

cody

Mě se hrozně líbí jako krypto kluci šijí do zlata a přitom základní otázka zní: Kolik toho bitcoinu máte, aby pro vás zhodnocení bylo zajímavé. 🙂 Každý investor ví, že má kupovat to, co je levné a prodávat to, co je drahé. Základ silné strategie. 😉

Jan

Jenže u některých věcí nevíš co znamená “být drahý”.

spot_img