Společnost Ripple se vyjádřila ke svým budoucím plánům

0
(0)

Ripple odhaluje další informace o svém multimilionovém projektu soustředěném na růst ekosystému digitálních aktiv. Společnost chce pro masy přinést technologii distribuované účetní knihy (DLT – Distributed Ledger Technology).

Na nedávné akci, pořádané Amazon Web Services v New Yorku, se ředitelka společnosti Xpring (investiční křídlo Ripplu) rozpovídala o celkové strategii společnosti. Vanessa Alexandra Pestritto říká, že se Ripple bude snažit o rozšíření odvětví blockchainu nebo o zavedení přeshraničních plateb. To vše s využitím aktuálně třetí největší kryptoměny podle kapitalizace trhu – XRP.

„Z pohledu průmyslu se domníváme, že bude existovat více ‚účetních knih‘, které budou použity v různých vrstvách. Nebude existovat pouze jediná, která bude všemu vládnout. Když sledujeme vhodné investice a budoucí pracovní partnery, sledujeme infrastrukturu a hledáme ty, co mají stejný pohled na interoperabilitu jako my.

Nedávno jsme investovali do společnosti Agoric, což je bezpečnostní platforma zaměřená na chytré kontrakty umožňující také integraci do jiných vrstev. To nám v budoucnu umožní uskutečnit přeshraniční křížové platby do jiných řetězců. Prozatím je to hudba daleké budoucnosti, avšak ukazuje to naši schopnost myslet daleko dopředu.

Další oblastí je decentralizované finančnictví. V Xpringu jsme nad tím strávili hodně času. Přemýšleli jsme o nových příležitostech pro nové decentralizované platformy BitMEX nebo jak by mohla vypadat nová burza derivátů.

A samozřejmě jsme nemohli zapomenout na platby. V našem týmu máme lidi zaměřující se na využití tokenu XRP pro platby. Také hledáme obchodníky, spotřebitelské platformy a aplikace, se kterými bychom mohli spolupracovat.“

Průměrného spotřebitele podrobnosti nezajímají

Důležitá je také doba, za kterou bude společnost schopná docílit globální adopce blockchainu a kryptoměn. Podle Pestritto se marketingové strategie liší v závislosti na tom, zda se tuto technologii snaží použít podnik nebo spotřebitel.

Pro spotřebitele je podle ředitelky Xpring často nejlepší nezmiňovat, že je blockchain v produktu integrován. Firmy by se měly lidem snažit vysvětlit, proč je pro ně produkt vhodný a snažit se jej prodat. Technický žargon by měly vynechat.

„S našimi partnery jsme o tom již několikrát diskutovali. A jako názorný příklad můžeme uvést počítačovou hru. K nové hře masy nepřitáhnete, když řeknete: ‚Hej, máme tady novou hru založenou na blockchainu.‘ Ne, máte hru. Je úžasná, krásná grafika… A čirou náhodou běží na blockchainu.

Marketing by měl být zaměřen na aktiva, která ve hře získáváte nebo vlastníte. Můžete vlastnit nový meč nebo štít a jednoho dne vám může při výrobě lektvaru vzniknout NFT (Non-fungible token). No nebavily by vás takovéto hry?

A na závěr se přesuňme do decentralizovaného finančnictví. Pokud pracujete s profesionálním publikem, budete mnohem transparentnější. Řeknete jim o všech nových produktech, syntetických derivátech a dalším. Domnívám se však, že na straně spotřebitelů musí existovat jakési sladění lidí a toho, co chtějí slyšet. Konkurence je totiž vysoká. V mnoha případech to znamená, že podrobnosti ani nemusíte zmiňovat.“

Společnost Ripple začala do Xpringu investovat v loňském roce. Investovala však dalších 500 milionů USD i do široké škály dalších společností, které vytvářejí produkty a služby pomocí blockchainu a virtuálních měn.

Co číst dál?

[Zprávy] • Dnešek trhy zakončily v červených číslech • Litecoin v americkém fotbalu • další zprávy dne

Zdroj:
dailyhodl.com

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img