Společnost BlackRock spustila boomerskou reklamu pro své Bitcoin ETF, marketingová soutěž se stupňuje

4
(8)
Šimon Černík
Šimon Černík
Velký fanoušek Bitcoinu, filmový nadšenec, student vysoké školy v Brně, tvůrce audiovizuálního obsahu.

Někteří emitenti Bitcoin ETF používají odkazy na popkulturu a křiklavé obrázky. Společnost BlackRock se však rozhodla přistoupit k popularizaci svého ETF s „dospělejší” kampaní.

Společnost BlackRock pro své spotové Bitcoin ETF použila nevýraznou reklamní kampaň. Podle komentátorů však může být právě tento přístup klíček k získání kapitálu majetných investorů.

Investiční gigant BlackRock zveřejnil 11. ledna první videoreklamu pro své nově spuštěné ETF iShares Bitcoin Trust (IBIT). Reklama má podobu dvouminutového videa, v němž výkonný ředitel společnosti BlackRock popisuje hodnotu bitcoinu. Dále vysvětluje, jakým způsobem mohou investoři získat expozici v novému ETF.

Jay Jacobs je vedoucím oddělení pro tematické a alternativní ETF ve společnosti BlackRock ve Spojených státech. Jacobs v reklamě tvrdí, že ETF IBIT je snadno dostupné, pohodlně odstraňuje provozní zátěž a je zaručeno odbornými znalostmi společnosti BlackRock. Komentátoři této reklamy si všimli záměrného nedostatku okázalosti a slovníku, jež se využívá při vysvětlování kryptoměnových technikálií, ve srovnání s jinými reklamami na Bitcoin ETF.

Zdroj: twitter.com

„Takhle prodáte ETF bohatým boomerům. Klidná povaha, srozumitelná komunikace, jemná new age hudba, oblek bez kravaty… všechno na tom říká – už je to v pořádku, ručíme za to,” poznamenal analytik Bloomberg ETF Eric Balchunas.

Chris Dark, zakladatel a řídící partner společnosti Fourth Turning Investments, označil zmíněnou reklamu za „tak nudnou, až je geniální.”

Zdroj: twitter.com

Investor do digitálních aktiv Fred Krueger také považuje reklamu Blackrock za přijatelnější pro „bohaté boomery.

„Moje generace bohatých boomerů nemá obzvlášť ráda, když jim lidé z generace X s tetováním říkají, že je třeba zrušit celý finanční systém.” Jsou však rádi, že nyní mohou investovat do bitcoinu prostřednictvím tradičních finančních firem.

S radostí přidáváme IBIT a FBTC do svých portfolií, protože věříme BlackRock a Fidelity […] Jedná se o adopci Bitcoinu Wall-Streetem. Odpor bude marný.

– Fred Krueger, zdroj: cointelegraph.com

Ostatní reklamy na nově spuštěná spotová Bitcoin ETF

Marketingová válka o Bitcoin ETF započala 18. prosincem 2023. V tento den se objevila první reklama společnosti Bitwise. Další emitenti ETF Hashdex a VanEck zveřejnili své reklamy brzy poté.

V lednu započaly své reklamní kampaně také společnosti ARK Invest a Grayscale. Dne 13. ledna byla na billboardu Nasdaq na Times Square v New Yorku vidět reklama fondu Valkyrie Bitcoin Fund s označením BRRR.

Zdroj: twitter.com

Prozkoumejte ETF na platformě XTB

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 4 / 5. Počet hlasujících 8

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
1 Komentář
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
bkf1

To je jenom dobře, kryptosvět si zaslouží seriózní propagaci a ne jen samé potetované youtubery, kteří nerozumí ani klice od dveří, ale všechny chtějí poučovat.

spot_img