Nové ICO hodlá zrevolucionizovat marketing a inzerci

1
cryptoads

Zdá se, že svět ICO jeden ode dne obohacován o další zajímavé projekty. Oleksii Vinogradov, zakladatel CryptoAds, hodlá se svou novou platformou za podpory CFC, Telecoms či Blockchain Professional Advisors změnit způsob inzerce a marketingu.

Ačkoliv se dnešní svět snaží ICO spíše potlačovat, například nedávnými zákazy reklam, které se později rozšířily i na kryptoměny samotné, pravdou je, že ačkoliv je ICO postihnuté řadou špatných zpráv, vznikají v její oblasti zajímavé projekty. Jedním z nich je i CryptoAds, platforma ruského podnikatele a investora Oleksiiho Vinogradova. Má zrevolucionizovat inzerci a marketing. Má vyřadit ze hry zbytečné prostředníky a zákazníky spojovat přímo s nabízeným produktem, či službou.

Co je to CryptoAds aneb marketing trochu jinak

CryptoAds je platforma na bázi blockchainu, která má sloužit marketingovým firmám či inzerentům pro bezpečné uložení transparentní reklamy. Inzerentům bude s umístěním reklamy pomáhat umělá inteligence a proti rizikům a podvodům je má chránit protokol Smart Contract. Tvořit jej bude token CRAD, typu ERC-20 a mimo jiné bude také umístěn na burzu. Tokenů bude uvolněno pouze omezené množství, kolik přesně zatím není známo.

Tokeny lze zakoupit přímo na stránce projektu CryptoAds.

Generální ředitel a zakladatel společnosti Oleksii Vinogradov čerpá ze svých 25letých zkušeností coby podnikatel, investor a zakladatel několika úspěšných firem. Je přesvědčen, že současný reklamní model je poněkud zastaralý a neefektivní. Tvoří jej příliš mnoho zbytečných prostředníků, jako jsou zprostředkovatelé a podobní.

Rovněž je přesvědčen, že platforma CryptoAds má veliký potenciál, aby se decentralizovaná marketingová a reklamní platforma společnosti stala ústředním bodem interakce mezi značkami, digitálními inzerenty, marketingovými odborníky, vydavateli obsahu a běžnými online uživateli. To vše díky tomu, že inzerenti budou moct se zákazníky komunikovat na přímo a bezpečně. Tým CryptoAds v současné době tvoří odborníci, investoři, podnikatelé a další. Například CTO Andriy Mykhailyshyn má rozsáhlé zkušenosti s implementací a vývojem projektů.

Samozřejmě jsem hrdý na celý nás tým, ale jsem zvlášť potěšen tím, že jsem měl podporu takových kvalifikovaných poradců jako jsou Jason Hung, Anders Larson a Joakim Holmer, kteří budou hrát důležitou roli při vývoji projektu, a to z dlouhodobého hlediska,“ prohlásil o svém týmu Oleksii Vinogradov.

Podpora velkých projektů z oblasti telekomunikace a blockchainu

Platforma CryptoAds se rovněž těší veliké podpoře několika významných projektů či osob. Jedná se například o CallFreeCalls (CFC) a především také její významná uživatelská základna. CFC nabízí bezplatnou mezinárodní hlasovou a textovou komunikaci výměnou za distribuci sponzorských nabídek. Klíčoví členové týmu jsou nepochybně také odborníci v oblasti telekomunikací, například Valeriia Zaraniants –  viceprezidentka, spoluzakladatelka a generální ředitelka společnosti ICH Global Inc.

Součástí týmu je například pan Hung, podnikatel a investor do blockchainu. Založil také decentralizovanou službu TimeBox. K výhodám, které platforma CryptoAds může nabídnout prohlásil:

CryptoAds je bezpečná a transparentní platforma využívající blockchain, jehož cílem je eliminovat potřebu zprostředkovatele a spojit zákazníka přímo s produktem či inzercí. CryptoAds tak dává spotřebiteli zpět jejich sílu.

Závěr

Jak už bylo mnohokrát řečeno, blockchain je technologií budoucnosti. Lze jej využít v téměř kterékoliv oblasti. Projekty, které vznikají v ICO sféře jsou tím důkazem. Svět se pomalu ale jistě přeorientovává na digitální. Například společnost Ericsson podle posledních odhadů předpokládá, že do roku 2023 bude digitální obsah a video představovat až 75% veškeré mobilní komunikace. Rovněž odhaduje, že podle toho bude růst i podíl digitálních reklam, na kterou by mělo být letos vynaloženo až 44% celkových výdajů. A asi nebude překvapením, že právě Ericsson platformu CryptoAds ve velkém podporuje.

Disclaimer: Tento článek a tip na ICO nám byl do redakce zaslán a publikujeme ho v originálním znění. Neslouží a nemůže být považován za investiční tip. Pokud chcete investovat, udělejte si prosím další research.

Komentujte

1 Komentář zapnuto "Nové ICO hodlá zrevolucionizovat marketing a inzerci"

avatar
  Subscribe  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Martin
Host

a já už s elekl,že budou využífat Coffecoin (CFC) 😀