FC Barcelona vyprodala své tokeny za 2 hodiny

5
(5)
Michal Fortýn
Michal Fortýn
Jsem kryptoměnový nadšenec a redaktor, působící na portálu kryptomagazin.cz, rád pracuji s novými technologiemi. Jako gamer rád sleduji herní scénu a zajímám se o propojení herního světa s tím kryptoměnovým. #memelord

Španělský fotbalový klub FC Barcelona vyprodal své fanouškovské tokeny (BAR) v hodnotě 1,3 milionu amerických dolarů za méně než 2 hodiny. Tokeny byly prodány prostřednictvím platforem Chiliz.net a Socios.com.

Pětinásobný nárůst poptávky po tokenech

Prodej za 1,3 milionů amerických dolarů proběhl za méně než dvě hodiny, přičemž na jeho vrcholu se prodalo 777 000 tokenů za méně než 2 minuty. Generální ředitel platforem Chiliz a Socios Alexandre Dreyfus oznámil tuto velmi optimistickou zprávu včera na svém Twitteru.

Alexandre Dreyfus nadále poznamenal, že prodeje tokenů BAR se účastnilo více než 4000 fanoušků ze 106 zemí po celém světě. Nejvyšší aktivita kupců pochází z Turecka, Polska, Japonska, Francie, Španělska, Velké Británie a Itálie.

Ve svém příspěvku také poznamenal, že Chiliz a Socios zažily během prodeje pětinásobný nárůst poptávky po tokenech. Obě platformy přitom původně plánovaly prodej svých tokenů na 48 hodin a více.

BAR tokeny

Tokeny  FC Barcelona Fan Token (BAR) fotbalového klubu FC Barcelona jsou navrženy tak, aby fanoušci fotbalu mohly více rozhodovat o dění ve svém oblíbeném týmu. Na oficiálních stránkách klubu FC Barcelona stojí:

„Kromě toho, že fanoušci mohou během sezóny hlasovat o různých tématech, mohou také získat odměny spojené s klubem, včetně inovativních digitálních zážitků a aktivací v reálném životě, jako je možnost setkat se s hráči před zápasem nebo sledovat zápas naživo jako VIP host.“

Po tak velkém zájmu o BAR tokeny je další prodej naplánován na středu 24. června 2020. Po skončení prodeje se FC Barcelona Fan Token nenápadně objevil na stránce CoinMarketCap.

Závěr

Fanoušci fotbalu po celém světě tak mohou prostřednictvím tokenu interagovat se svým oblíbeným týmem a získat mnoho odměn za svoji aktivitu. Zapojení fanoušků nikdy nebylo pro sportovní průmysl důležitější. Pro FC Barcelona je to velký úspěch.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hlasujících 5

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img