Španělský fotbalový klub FC Barcelona vyprodal své fanouškovské tokeny (BAR) v hodnotě 1,3 milionu amerických dolarů za méně než 2 hodiny. Tokeny byly prodány prostřednictvím platforem Chiliz.net a Socios.com.
Pětinásobný nárůst poptávky po tokenech
Prodej za 1,3 milionů amerických dolarů proběhl za méně než dvě hodiny, přičemž na jeho vrcholu se prodalo 777 000 tokenů za méně než 2 minuty. Generální ředitel platforem Chiliz a Socios Alexandre Dreyfus oznámil tuto velmi optimistickou zprávu včera na svém Twitteru.
Sold out. @socios The $BAR @FCBarcelona token flash sale sold more than $1.3m in less than 2 hours, with $777k in less than 2 minutes on our crypto exchange @chiliz. Fans & crypto enthusiasts bought from 106 countries!!! There was 5x more demand ($6m++) on our platforms. pic.twitter.com/OKxmsbVAte
— Alexandre Dreyfus (@alex_dreyfus) June 22, 2020
Alexandre Dreyfus nadále poznamenal, že prodeje tokenů BAR se účastnilo více než 4000 fanoušků ze 106 zemí po celém světě. Nejvyšší aktivita kupců pochází z Turecka, Polska, Japonska, Francie, Španělska, Velké Británie a Itálie.
Ve svém příspěvku také poznamenal, že Chiliz a Socios zažily během prodeje pětinásobný nárůst poptávky po tokenech. Obě platformy přitom původně plánovaly prodej svých tokenů na 48 hodin a více.
BAR tokeny
Tokeny FC Barcelona Fan Token (BAR) fotbalového klubu FC Barcelona jsou navrženy tak, aby fanoušci fotbalu mohly více rozhodovat o dění ve svém oblíbeném týmu. Na oficiálních stránkách klubu FC Barcelona stojí:
„Kromě toho, že fanoušci mohou během sezóny hlasovat o různých tématech, mohou také získat odměny spojené s klubem, včetně inovativních digitálních zážitků a aktivací v reálném životě, jako je možnost setkat se s hráči před zápasem nebo sledovat zápas naživo jako VIP host.“
Po tak velkém zájmu o BAR tokeny je další prodej naplánován na středu 24. června 2020. Po skončení prodeje se FC Barcelona Fan Token nenápadně objevil na stránce CoinMarketCap.
Závěr
Fanoušci fotbalu po celém světě tak mohou prostřednictvím tokenu interagovat se svým oblíbeným týmem a získat mnoho odměn za svoji aktivitu. Zapojení fanoušků nikdy nebylo pro sportovní průmysl důležitější. Pro FC Barcelona je to velký úspěch.