ICO Airbloc Protocol (ABL) – Prodej reklamních dat na blockchainu

0
(0)

Nové korejské ICO Airbloc přichází se způsobem, jak zpeněžit data uživatelů. Momentálně mají velké korporace monopol na obchod s daty uživatelů a tento problém chce Airbloc řešit. Uživatelé tak budou moci jednoduše zpeněžit svá data určená k reklamním účelům.

Airbloc má dvě hlavní části. První je samotný Airbloc protokol, který lze díky SDK (Software development kit) jednoduše implementovat do nově vznikajících i již existujících aplikací. Protokol sbírá data uživatelů a za pomoci smart kontraktu na Ethereu pak odměňuje uživatele. Druhou částí je datové tržiště, kde mohou hlavně společnosti tato data nakupovat.

Airbloc vzniká pod křídly již existující korejské společnosti ab180 a díky tomu má dobré institucionální zázemí. Ve spojení se silným týmem, který má přístup k datům ze 40 milionů mobilních zařízení, se Airbloc ukazuje jako nadějný projekt.

Základní údaje

  • Uživatelé kontrolují svá data
  • Uživatelé mohou data dle vlastního uvážení prodávat
  • Airbloc má dvě hlavní části – protokol a datové tržiště
  • SDK – jednoduchá implementace protokolu
  • Pevné postavení na trhu Jižní Koreje
  • Silný tým a dobří poradci (např. zakladatel ICON) 
  • Institucionální zázemí pod společností ab180
  • Nevýhody: Lokalizovaný tým (pouze z Jižní Koreje) a velká konkurence v oblasti kontroly vlastních dat.

Oficiální web: https://www.airbloc.org/

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img