UFC uzavírá sponzorskou smlouvu za 175 mil. USD s Crypto.com na 10 let

0
(0)
Kytka
Kytkahttps://kryptohodler.cz/
Člen týmu KM od začátku roku 2018. Zástupce hodlerské komunity, zakladatel webu KryptoHodler.cz. Autor se zaměřením na zajímavé novinky z kryptosvěta, propagátor finanční svobody a osobního rozvoje. Kytka je oddaný šiřitel "semínek" pozitivního přístupu k životu a snahy o změnu k lepšímu.

Podmínky dohody mezi společností UFC pořádající elitní profesionální soutěž ve smíšených bojových uměních a Crypto.com nebyly zveřejněny, ale podle zdrojů má hodnotu 175 milionů dolarů.

UFC nyní sponzoruje Crypto.com

Ultimate Fighting Championship je hlavní globální organizace pro smíšená bojová umění. UFC má 12 váhových divizí a prosazuje jednotná pravidla pro MMA. Společnost pokračuje v průniku do odvětví kryptoměn oznámením sponzorské dohody s kryptoměnovou platformou.

UFC ve středu oznámila, že souhlasila s fight-kit partnerstvím s Crypto.com, jednou z největších světových kryptoobchodních platforem podle objemu obchodování. Podle CNBC má sponzorství hodnotu 175 milionů USD a bude trvat déle než 10 let.

Krypto společnost bude na zápasech

V rámci dohody se značka Crypto.com objeví na zápasech MMA. Logo bude zobrazeno na soupravách, které nosí sportovci během soutěže, a také na oblečení tréninkového personálu. Crypto.com navíc získala práva na nově spuštěnou sponzorskou kategorii UFC známou jako „Krypto platformový partner.“

Dohoda je pro Crypto.com podle slov poluzakladatele a generálního ředitele  Krise Marszaleka „historický okamžik.“ Marszalek dále poznamenal, že pomůže sportovnímu odvětví „urychlit přechod světa na kryptoměnu.“

Ari Emanuel, generální ředitel talentové agentury Endeavour, která v dubnu koupila podíl v UFC, pak uvedl, že dohoda je „jen začátkem dlouhého vztahu s UFC.“

UFC naskakuje do krypta

Pro Ultimate Fight Championship není dohoda s Crypto.com prvním kontaktem se světem kryptoměn. Společnost na začátku tohoto roku uzavřela několik partnerství se startupy souvisejícími s kryptoměnou a blockchainem. Dále pak v květnu UFC oznámilo své plány na vydání svých fanouškovských tokenů ve spolupráci s blockchain rewards aplikací Socios.com a tokenizační platformou Chiliz.

Nejnovější partnerství představuje další krůček v rostoucí konvergenci kryptoměnových byznysů a sportovního průmyslu.

Závěr

Krypto platforma Crypto.com rychle získává mocná partnerství se sportovními pořadateli. Poté, co jsme její logo mohli vidět na mistrovství světa v ledním hokeji 2021, nyní podepisuje dlouhodobou sponzorskou dohodu s lasvegaským provozovatelem MMA zápasů. UFC tato dohoda údajně přinese 175 milionů dolarů v rámci 10leté spolupráce.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img