Bitcoin se dotkl 19 000 USD a kryptoměny ukazují zázračné růsty, jak s tím naložit

4.4
(18)
Dariusz Matuszyński
Dariusz Matuszyński
Jsem zakladatelem portálu Kryptomagazin.cz, o kryptoměnách na české scéně nebylo prakticky nic, a tak jsem se rozhodl to napravit. Mám rád myšlenku decentralizace, trochu toho cypherpunku a kryptoanarchie. Krypto odvětví je můj svět, kde se denně pohybuji a pracuji, nemohu to tedy již nazvat koníčkem nebo zálibou. Rád vás na vašem kryptomagazínu vždy uvítám :)

Stále slýcháváme, kdy už začne ten bullrun, nebo že začal den dva zpátky. bullrun nezačal šíleným růstem Ripple před několika dny (kdo nakupoval ve 2017 může konečně srovnat ztráty). Ale pozoruji již několik týdnů, že se relativně pomalu, ale jistě dařilo altcoinům listovaným na Binance, starším altcoinům ze 2017 jako Waves, který v posledních dnech ukázal abnormální růst (také kdo kupoval 2017 a stále drží má šanci krásně prodat). Pomalinku a nenápadně rostlo takřka vše.

Jsme ve finále nebo na začátku růstu cen krypotměn

To je otázka za všechny peníze, pokud bychom dali na hlasy mass medií a hlučných lidí v komunitách, myslím, že bychom dnes psali o tom jak začal bullrun a doufali, že bude trvat několik týdnu ode dneška a všichni krásně zbohatneme. Ano to se může sice stát, šance je asi tak 10%, ale je tady a to některým stačí k tomu, aby zapomněli na logiku a rozum.

Z roku 2017 jsem se poučil, vypadalo to stejně jako letos

Podobné reakce okolí a nárůsty cen jaké jsou nyní, jsme zažívali i v roce 2017, nicméně jakmile začali všichni mluvit o tom, jak půjde Bitcoin na 100 000 USD a nováčci naskákali s penězi do trhu, přišlo něco co nikdo “nečekal”. Propad, další propad a pak zase propad. Nečekané po těch růstech v rámci desítek, stovek, či tisíc procent co? Selský rozum se bohužel v podobných situacích často nezapne…

Ve 2017 jsme po jednom zázraku čekali na další a neskutečný. Není ta situace podobná?

Zázračné růsty kryptoměn jsou tady, máme čekat další a větší zázraky?

  • Waves – od začátku roku 2020 nárůst o 733%

waves-chart

  • Bitcoin v březnu za 3700 USD nyní za 19 000 USD – 500% růst

bitcoin-chart

  • Binance coin BNB z 6,8 USD na 35 USD – 500% růst

Teď si položme otázku znovu

  • Začal nyní bullrun: ummmm, včera, předevčírem? Ne… začal už dávno předtím.
  • Máme čekat na zázračné růsty: že by 500-700% nebyl zázrak?
  • Jak dlouho bull-run potrvá: cokoliv mezi, hodinou, dnem týdnem, v případě zázraku na druhou i déle.
  • Za jak dlouho můžete přijít o zisky které nyní máte: Za hodinu, den týden, v případě zázraku za měsíc.

Jak to udělám já

Pokud nechcete zase odejít z trhu se sklopenou hlavou jako v roce 2017 většina investorů, je na čase vytáhnout alespoň část zisků a nečekat na odmocninu zázraku. Pokud někde máte stovky procent zisku a nepřesunete si je do USDT nyní, nemusíte už mít šanci.

Co když se ale opravdu zázrak na druhou stane?

  • Proto neprodávám nyní vše, 70%-25% každé kryptoměny si nechám (čím více vyrostla, tím více jí prodám a opačně), kdyby se stalo nemožné, abych nebyl tak smutný. Ale nevybrat alespoň nějaký zisk nyní, mi přijde poblázněné…
  • V případě brutálního propadu, který může nastat, nebudu mít pocit, že jsem vše projel jako na ruletě.
  • V případě zázraku na druhou mám stále část portfolia, které poroste do nesmyslných cen.
  • Tak si to zvažte i vy, zda chcete být za měsíc s mizivou šancí možná pohádkově bohatý/ případně vše ztratit.
  • Nebo vybrat zisky nyní, a nechat si menší část portfolia na zázraky, které se mohou stát, ale většinou se nestanou.

Ať už uděláte cokoliv, je to vaše rozhodnutí, vždy si udělejte vlastní analýzu nebo brainstorming. Za ušlé zisky vám neručím, radím jak bych postupoval já. Za jedno se ale zaručím, buďte připraveni jednat, mějte krypto disponabilní a likvidní jsme v období, kde můžeme být za hodinu o desítky či stovky procent výš, nebo se může BTC propadnout klidně o 40% a alty vykrvácí…

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 4.4 / 5. Počet hlasujících 18

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
57 Komentáře
nejstarší
Nejnovější S nejvíce hlasy
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
Rob

Mám na to názor. Krypto je technologie, která překonává fiat. Takže není kam “vystupovat”, pokud nejsem v bídě a není pro mě nutností posílit komfortní zónu za každou (i vysokou) cenu. Za druhé absolutně nevěřím USDT. Dále investice do kryptoměn jsou rizikové z podstaty. A to i do Bitcoinu. Kdo svým investicím nevěří, neměl by to dělat. Každopádně tím, jak se pořád snažíte odhadnout, jestli jste už jako vydělali dost nebo ještě radši počkáte, způsobujete zmatek na trhu. Hodnota kryptoměn není v tom, kolik stojí dolarů, ale v použitelnosti a praktičnosti. Ve své podstatě. Věřím, že pro mnohé (spekulanty) to zní, jako šílenství, ale já přeji štěstí jen těm, kdo to s kryptoměnami myslí vážně a nečekají na nějakej bullrun. To je skupina tvrdých hodlerů, pro které budou mít kryptoměny hodnotu až do té doby, dokud se více nerozšíří pro platební styk. A jen díky těmto lidem se to může nakonec opravdu stát, protože k tomu jsou kryptoměny určené. Opravdu, ikdyž to zní neuvěřitelně. Mimochodem… Čím déle půjdeme optikou dolarů do strany, tím líp. Ale “prodavači” to nejspíš zase… No podělaj. No, to je jedno. Krypto má sílu i tak. Jen to všechno bude trvat déle, když se zjistí, že investoři do kryptoměn jim ve skutečnosti ještě stále sami nevěří. Když to spadne na držku, dobře nám tak. Totalita také zavládne v době, kdy si lidé demokracie neváží…

ppetr1

predpokladam ze chcete jit nekdy do duchodu a nespolehat na to jestli vam da stat almuznu.
nechte si 1 BTC a duchod si uzijte plnymi dousky vcetne vnoucat – to mi verte.

ppetr1

nebo spekulujte a gate mate jen jedny 🙂 – troufnu si tvrdit ze o ne prijdete.

Petr 2

Naprostý souhlas , navíc k růstu je potřebná korekce ať se to někomu líbi nebo ne .

Fantom

Moc krásně napsáno a máte naprostou pravdu. Pamatuji rok 2017 obrovský run a všechny! kryptoměny šly nahoru. Přitom je jisté že jich přežije jen malá část. Nyní zažíváme totéž. Celý trh začíná růst přitom mnoho cryptoaktiv zanikne – tedy půjdou na téměř 0. Právě nyní vstupují do trhu lidi s vidinou rychlého zisku a při hlubším propadu zase utečou a to způsobí obrovský propad. Na těchto vlnách se dá dobře vydělat a dost lidí to tak dělá.

mattczsk

Promiňte, zkuste si přečíst článek tady zveřejněný nedávno, který jasně argumentuje, že retail (lidi) do trhu aktuálně nevstupují o nic víc, než za poslední roky. Tento aktuální růst je zcela opodstatněný, udržitelný a táhnou jej instituce, fondy, firmy – nové velké peníze. A myslet si, že to kupují na krátkodobou spekulaci … to bych si já tedy nemyslel.

Fantom

Článek jsem četl a nevěřím tomu že za tuto cenu nakupují investice-chybná interpretace. Ty nakoupily za 10k tak jako Microstrategy P. Saylora. Když nyní nakupuje PayPal tak jen pro své klienty- tedy ve skutečnosti nakupuje retail. Když PayPal slavnostně oznámil že vstupuje do crypta a tím rozjel zájem i cenu tak už měl nakoupeno! Jako Saylor. Citibank predikuje astronomickou cenu BTC (má nakoupeno-nebo její manageři). Nejsou hloupí a nebudou nakupovat draho. Otázka zní kdo nyní prodává!
Jen těžaři to nejsou-to je málo na takový růst.Hodleři neprodávají z principu. Odpovězte si na otázku kdo nyní tedy prodává když je crypto levné. To mne zajímá.

Libor

ano, vypadá to na masírku, že je btc levné, prodávají instituce co kumulovaly za daleko nižší ceny

mattczsk

Saylor měl nakoupeno, PayPal měl nakoupeno, Square měl nakoupeno, dokonce i banky a možná i vlády … všichni něco měli nakoupeno – a proto mají motivaci přikupovat a zvedat hodnotu (+ spousta dalších subjektů nové naskakujících s novými penězi). O nějaký retail tady vůbec nejde.
A kdo prodává? To já opravdu nevím a sám se tomu už dlouho podivuji. Těžaři musí na náklady a další hardware – ale toho není tolik. Takže patrně spekulantští market-makeři, kteří se snaží lokálně stlačit cenu dolů, aby ještě levněji přikoupili pro své klienty. Takže i motivací dočasných prodejů je následný nákup.

Fantom

Ano motivací pro prodej je výběr zisku. A motivací pro nákup je důvěra v aktivum, že v budoucnu získá hodnotu-cena půjde nahoru. To je trh. Spekulantští market-makeři? Kdo to je, to mají tolik BTC?
Jsou to velryby. Odprodávají pozvolna svoje statisíce BTC aby nesestřelily cenu. Novogratz litoval že na 14k neprodal víc, že by při propadu zase dokoupil. Teď to může napravit.
Tedy prodávají ti co realizují zisk, protože už nevěří v (kratším časovém úseku!) v růst. A je jich hodně. Věřím že nyní probíhá distribuce od velryb retailu.
Jestli jste hodler, tak můžete být v pohodě. S růstem počítáte a propad je Vám jedno.
Podle mne žádná instituce nyní za tuto cenu nenakupuje a vlády??
Leda tak ta Iránská nyní prodává, aby měla aspoň nějakou hotovost při sankcích. Prodává to co zabavila/odkoupila za fiat iránským těžařům.
Já za sebe říkám – fandím cryptu a fiat je hnus. Ale takový růst v tak krátké době není zdravý. Už jsem prodal vše. Až se cena propadne tak zase do trhu vstoupím.

ppetr1

velmi spravny odhad !!

Petr 2

Fantom… naprosto přesně ale tohle tady nevysvětliš.
Rozdíl v myšlení jsou zkušenosti a doba na trhu , a to nejen krypto ale i akcioveho .

ppetr1

ale já přeji štěstí jen těm, kdo to s kryptoměnami myslí vážně a nečekají na nějakej bullrun. – perfektni robe – fakt tleskam.
jen dodam – nikdo dosud neuvazuje nad tim ze cena usd se propadne na 10kc.ja si ji pamatuji za 42 i za 16kc a libru pres 100kc :-))

Libor

ta nervozita je viditelní na XRP, občas to líta jak čamrda, hlavně strašně rychle, jestli dojde ke korekci, tak polde mě na těcho shitech uvidíme maxikluz , který určitě ani nejde vychytat

ppetr1

xrp neni altcoin – spousty lidi si to neuvedomuje a na to taky dojede.

Petr 2

Libore , xrp není shit má pouze ten problém že je ho mnoho 100 miliard kusu a na trh je zatim pouze polovina , takže i když by jsi spekuloval na rust a když se zvedne na trh neteče další vlna a vse jde zase do kytek .
Xrp mám rad a uz jsem vysypal. Ale vstupovat tentokrat budu v prvni vlne az na 0,1usdt

Lukáš

Čau Daro, pekne zhrnuté, ja si však myslím, že býk sa ešte len pomaličky štartuje a to pravé šialenstvo začne budúci rok (ak je indikátorom história a štvorročne cykly), najmä na altoch.

Takže je ešte stále čas naskočiť na vlnu, samozrejme iba toľko, koľko môžeme stratiť 🙂

ppetr1

tak na co cekate 🙂 – az budete za rok kupovat za 50kc – opravdu investori jak noha 🙂
verite snad propad pod 10k – tak na to si pockam a uvidime za rok.

mattczsk

Kluci z Kryptomagazinu: děláte to dobře a čtu si vaše výstupy každý den. Děkuji.

Nicméně v tom alibistickém avizování korekcí byste se mohli trochu mírnit. Já i vy víme, že nějaká korekce vždycky přijde. Ale strašit ní celé týdny (možná i měsíce) předem a jen to opakovat tak dlouho, až se jednou dočkáte … no nevím.
Spíše bych očekával, že vy budete tou vlajkovou lodí hodlerů, že budete pobízet k pravidelným dokupováním a držení s argumenty (i matematickými důkazy), jak je to smysluplné a prozíravé – a budoucnosti všech nápomocné. Nehnat se do záchrany chudáků nevědomých, kterých pobízíte k myšlení spekulativního charakteru. Kdo chce spekulovat, ten stejně udělá opak toho, co radíte, a bude se snažit chytat ath/atl.

Navíc argumentovat ve prospěch třeba až 50% korekce je v situaci, kdy instituce zjevně nakupují ve velkém do trezoru na mnoho let, zní dost pošetile. Nebo si opravdu myslíte, že ty velké firmy, fondy a možná již i vlády to nakupují s tím, že pak dovolí, aby to sjelo někam do kytek a pak se zase roky plazilo nahoru? Řeknu to obdobně, jak píše Daro: kdybych byl já těmi firmami, a učinil rozhodnutí alokovat tak významnou část svých aktiv do krypta, tak počítám s tím, že budu ještě dále investovat s cílem tlačit to celé nahoru – v mém zájmu. No a pokud se takových manažerů bohatých firem sejde víc a udělají stejné rozhodnutí, tak je úplně jedno, jak vyklepaný je z krátkodobého dumpu retail – oni to stejně obratem vykoupí a vrátí do růstové trendovky.
Proto pokládám za smysluplné dlouhodobé spoření v kryptu a nepodléhání strašení o korekcích. Máte pravdu, jsme už mnohem více poučení … ale jak nahoru, tak i dolů. Co nevidět přijde den, kdy budou v zisku i ti, kteří koupili na dosavadním ath … pro své děti na barák za 15 let.
Snad žádná jiná firma (možná krom Muskových), měna nebo komodita nevykazuje takový růstový potenciál. Kam by kdo plošně odcházel a proč? Tedy krom malých spekulantů a pro systém nepodstatných držitelů pár něčeho.

Ne, na velkou korekci alá 2018 už rozhodně nevěřím. Aktuální růst nepokládám ani za nějaký extrémní bull run. Spíše vidím udržitelný posun nahoru v souladu s postupným posilováním celého sektoru a fundamenty.

Libor

ovsem, mohli by to tlacit nahoru, ale co s tim pak? kdyz vykoupi vetsinu, kdo to od nich pak koupi a hlavne za vysponovanou cenu

mattczsk

A vy znáte finální cenu – za kolik to může/musí být nejvíc?
Nemá to strop. Podívejte se i na některé akcie, indexy atd. – pořád rostou na nová ath a překonávají krize i korekce. Fiat tápe v režimu QA a co bylo za 10, bude časem za 100 … pořád se najde kupec, který uvěří, že to může být i 1000.
Zkuste se na to dívat optikou třeba 10letou, ne “od Vánoc do Vánoc”. Podívejte se na 10 let zpátky, máte napočítané, o kolik jste přišel, že jste nevěřil v dlouhodobý růst – podobně, jak ten blázen, co si koupil ty pizzy? Prostě to roste a poroste, protože to dává smysl.

Fantom

Asi myslíte pana Szaboa, Američana maďarského původu jednoho z prvních BTC boys. Já si naopak myslím že to nebyl tak špatný nákup 🙂 Pro popularizaci BTC obrovský krok. Zvláště když mu i po nákupu statisíce BTC zbyly. On je jedna z pravěpodobných velryb. Možná by bez tohoto nákupu nyní o BTC téměř nikdo nic nevěděl a stál by pořád pár centů.

ppetr1

zrejme jste jeste nezaregistroval holy fakt ze 20-25% btc je nenavratne ztraceno.
ja uz zadne velryby na burze nevidim – vy asi nejspis ano – tak bych byl rad kdyby jste to uvedl na pravou miru a nikoli jako spikleneckou teorii 🙂
zrejme pro sva fakta mate zcela jiste opodstatneni a zduvodneni.

Fantom

Žádné velryby na burze nejsou protože je na grafu nevidíte, je to proto že všechny ztratily své privátní klíče. Jsem rád že Vy uvádíte jasné a přesvědčivé důkazy a žádné spekulace 🙂
Kdo právě teď prodává? Velryby a těžaři! Těžaři ale nemají tolik aby to způsobilo takový růst.
Pokud nyní prodává někdo jiný než velryby jistě napíšete kdo a tato fakta také doložíte důkazy 🙂

ppetr1

vam to fakt pali – musim tleskat nad investorem a nikoli spekulantem.taky investuji – spekulace uz me davno presly 🙂

mattczsk

Myslím, že si vzájemně rozumíme. Ještě bych měl podnět na případný článek s komparativní analýzou: co se podívat na úspěšnost TA? Subjektivně cítím, že není nijak vysoká, ale nemám to změřeno. Co když ti kluci aplikují své obligátní postupy z fiatu, které krypto až tak nectí? Příklad: pokud F&G index hlásí delší dobu hodnoty vysokého greedu a není na dohled žádný negativní fundament, tak avizovat v TA korekci je buď předčasné nebo taková rádoby hra na jistotu – vždyť ona jednou přijde. A pak to postrádá validitu. A až budou jednou mít pravdu, tak je už nikdo nebude brát dostatečně vážně. Děkuji.

ppetr1

chytrej – tesat do kamene.

ppetr1

musim uznat perfektni !!!
tezit z btc budou az deti a vnoucata. – aspon budou mit zajisteni bydleni na ktery by si stejne praci jen tak nevydelali.
musim pred vami smeknout – mate siroky ekonomicky zaber.

ppetr1

investicniweb.cz/pod-technickou-lupou-trh-se-zlatem-a-jeste-nekolik-tydnu-trpelivosti/
skoda ze si ten chlapec nevsimnul klesajici ceny dolaru a inflace – proste klasika zaslepenych analytiku :-)) – proste klasika.

Poslední editace 3 let před přes Dariusz Matuszyński
ppetr1

Ve 2017 jsme po jednom zázraku čekali na další a neskutečný. Není ta situace podobná? . rozhodne neni o tom nepochybujte ani minutu.spousty veci se za ty 3 roky zmenilo.

E15

Je fakt, že v roce 2017 táhly poptávku jihokorejské mamči v domácnosti, to už je teď opravdu asi dost jiné :-)).

Ondrej

v 2017 jsem četl přesně tyto věci, jak se toho strašně změnilo. Je třeba si uvědomit že tu je stále Covid, navíc ti co teď nakupují mohou chtít peníze brzo po vyřešení Covidu použít někde jinde. Je třeba si uvědomit že relativně před pár dny jsme byli pod 4K, tím neříkám že to tam padne, ale klidně to může jít na 10k, pořád to bude 2,5x výš než bylo minimum. Ale rána to bude veliká. Nadšenci co nějaké krypto mají si říkají jak teď je to vše jiné a jak ty banky do toho jdou a státy do toho jdou a všichni to budou kupovat, ale pořád je pro zmíněné bitcoin neznámá či naprosto okrajová věc. Banky budou řešit své crypto, možná nějaké umožní obchodování či správu pro své klienty, ale než to bude ve větším měřítku to mohou být klidně další 3, 4, 5 let. Brzo má být i plán od MtGox, tam je asi 150K BTC, tuším 15.12… uvidíme, každopádně je spousta takových co mohou prodávat tisíce BTC. Řekněme že “normální” cena byla někde kolem 10K, chvíli výš, chvíli níž, je opravdu důvod aby třeba za měsíc, dva byla cena dvojnásobná? Stalo se tak něco zázračného? Klidně něco držte, ale zároveň buďte opatrní. O altech ani nemluvě, jestliže Waves udělá 700% a další 500% za chvíli, logicky bude korekce jako prase, z 5 dolarů na 1 dolar atp. Pokud totiž věříte že BTC budou kupovat banky, vlády, všichni a poroste to na miliony, fajn, dá se to pochopit, ale to není důvod, aby rostly stovky dalších kryptoměn, které nikdo takový kupovat nebude. Jen se přelilo část “drahých” BTC a ono se to zase přesune zpět. Je to pořád stejná písnička, akorát se zvedá pásmo v kterém se pohybujeme.

E15

Jako jo, korekci o cca 40% bych i věřil, jen si nemyslím, že to bude z 19tis na 11tis, ale když už tak třeba z 25tis na 15tis. Nicméně se mi potvrdila jedna věc, že ať si myslím cokoliv, prakticky se vždycky mýlím :-)). To ovšem není na závadu, když s tím člověk počítá :-)).
Každopádně, aby to teď spadlo z 19tis na 11tis, tak to by bylo takové nějak příliš jednoduché, myslím, že tentokrát v tom budou “Joudové” (mezi které se taky počítám) vymácháni trochu jinak. Ale třeba se mýlím, fakt nevím.

Fantom

Cena je jako pružina, když se hodně natáhne, tak se pak prudce smrskne a naopak když se hodně stlačí, tak pak vystřelí. Teď to bude podobné můžeme na nové ATH. Jetli bude stejné šílenství jako v 2017 na podzim z 5k na 20k a potom někam na 8k tak nyní můžeme na 40k a potom zase na 9k. Ale nemyslím si že to budou takové výkyvy. Ale ten růst je moc rychlý a najednou to vypadá že jsou samé dobré zprávy – masírka médií.

Petr 2

E 15 to bylo moc hezky napsáno počítám se take mezi joudy a také mi vrta hlavou jak tentokrat s náma vdrbou 😉

E15

Konečně rozumný článek! Vidím to stejně, nevíme nikdo nic a je potřeba počítat se vším.

mattczsk

Technický podnět pro redakci: málokdy se rozjede pod článkem větší diskuse. Ale pokud ano, jako teď, tak je to trochu problém. Zaprvé nijak nezjistím, že někdo na mne reagoval – viditelná notifikace. Zadruhé nejsou odlišeny nové příspěvky, třeba tučně, jinou barvou. Teď je nutné pokaždé načíst celou stránku a hledat (v mobilu ještě těžší), co je tam případně nového. Děkuji za zvážení úpravy … možná to diskuse i více podnítí.

ryban.mark

bull run odstartoval paradoxne DEFI, nasledovalo ETH, za nim to potiahol BTC a za nim sla plejadu coinov kedysi este z prvej 50ky.

Vcera som dokupil este co sa dalo a teraz premyslam, co dalej.
Vela stastia, bude to divoke este. :-))

pietro

Já bych spíš srovnával rok 2020 s rokem 2016, ne s rokem 2017. 🙂

ryban.mark

Ja som to dal na Novogratza, nejaky odpredaj postupne okolo 14K, tak uvidime.

3 zakladne pravidla.

Pri bull rune sa oplati hodl.
Ak ide trh do strany, oplati sa traiding.
a v kratuckom bear rune sa oplati predaj.

  1. Hodl na 50% za kazdej situacie, pri bull rune to moze byt i 100%.
  2. Traidnig na 50%, ak sa ide do strany.
  3. A bear run 50% hodl, a 50% odpredaj.

Akym stylom, to uz je na VAS.

2.0 delime na podkategorie
2.1 kvazi rovnoramenny triangel, “trosku vlkovity.”
2.2 Triangel smerom nahor
2.3 triangel smerom nadol.

Triangel nadol neobchodujte, tak isto ako triangel nahor, kvoli parabolam.
Neda sa totiz urcovat pri 2,4,6H traidingu ake % rasty bude mat BTC a ake bude mat % prepady.

Bohuzial, pokial nie ste naozajstyn genius a nerobia to zas VAS nove generacie botov, ale o tom pochybujem..

Ja sa tomu venujem hlbsie 100 dni a chybami sa clovek najviac nauci.
Ale po novom sa na to budem divat komplexnejsie, dal som si za ulohu analyzovat 1D sviece u BTC,
Bohuzial som na nic neprisiel, teda prisiel, ze burzy maju data a ich boti dokazu nemozne,
vykupuju knihy a dokazu hybat cenami a viete preco? PRETOZE maju v depozitari stovky tisic BTC, preto, to iste urobilo Greyscale, ale az teraz to ludom doslo.

Momentalne sa oplati hodl BTC, ak dlho, to nikdo netusi ale.

Institucie vedia, ze s nimi nevyhraju, burzy maju najviac prostriedkov, tak skupuju vsetky BTC, ktore sa vytazia a ani to im nestaci, nenazrancom nenazranym. :-)))
Cize win, win, ak pre burzy, tak pre najbohatsich.

E15

Já se řídím zásadou: “Čím blbější sedlák, tím větší brambory”. Základem úspěchu je nemít žádné informace a netušit, která bije. Funguje to.

Fantom

Budete úspěšný. V soutěži o úspěšnost investičního portfolia také porazila opice profi makléře. 🙂 Nebyla to skutečná opice, ale náhodně vybrané portfolio 🙂

Spaik

zda se mi ze se tu pletou dva pojmy…bull runa a bull market..
Myslim ze bull market potrva podstatne dele nez bull run ktery vydime za posledni 2 tydny..
Jinak ja nevim jak vy…ale jedine co resim je kdy nakoupit vic ne kdy prodat 😀
BTC je moje penzijni sporeni ale tak samo i nektere alty…jinak vetsina z nich,ktere dle meho usudku nemaji az takovy potencial vyuziti nebo dlouhodobe zivotaschopnosti samozrejme nastavim stop loss a jak to rupne sem sejF…stop loss posunuju s kazdou nove dosazenou vyssi hodnotou…

Uživatel X

Prodávat nikdo nechce a dlouho nebude chtít…

Fantom

Vážně nikdo nechce? A kdo tedy právě nyní prodává, když na Binance je denní objem více než 2 mld. dolarů? To mi řekněte kdo prodává, když je BTC tak levný.

hal

Je dobre,ze niekto predava.Bez toho by cena nestupala.Taky je trh,predaj kupa.Normal.Je Bitcoin dobra technologia?Ak ano,tak dlhodobo nemam obavy

Uživatel X

Převážně trejdeři…

Rob

Krásná diskuse, respekt!! Celý jsem si to pročetl a nad vším zamyslel. Můj postoj zůstává nezměněn. Každý má svůj názor a ty názory se liší. To je v konečném důsledku dobře, protože to mimo jiné rozhýbává trhy a posiluje likviditu. Dokonce i ryzí spekulanti hrají důležitou roli, protože umožní všem ostatní nakoupit či prodat. Jen se to musí dělat dobře. Tvůrci trhů musí mít rozum v hrsti. A i všichni ostatní. Na trzích se nejhůře projevuje negativita (obecně vzato). Trhy nastavují lidem zrcadlo. Ať si každý myslí a říká, co chce, ale jedna věc je podle mého názoru důležitá: PEVNÁ STRATEGIE. Ta totiž každému umožní rozhodnout se správně podle toho, jak on nad vším uvažuje a co si myslí, aniž by podléhal emocím, radám kamarádů atd.. Strategie umožní odpoutat se od emocí a to je velká výhoda už jen proto, že to odbourává stres. A ruku na srdce. Kdyby všichni uvažovali stejně jako já, asi by to nefungovalo. Tím neříkám, že měním názor, nicméně jsem jen jeden z mnoha. A to je dobře. Hlavně, že společně dokážeme diskutovat bez urážek. Mír je nade vše. I nad kryptoměny. Ještě jednou díky za všechny podněty v této diskusi. A že jich je!! 🙂

Petr 2
Hodnocení článku :
     

Velmi velmi dobrý článek .

spot_img