Dle nejnovějšího průzkumu od auditorské společnosti KPMG 63 % amerických spotřebitelů vnímá blockchainové tokeny jako velmi snadnou formu pro platby.
Lepší forma plateb
Výsledky průzkumu oznámila společnost včera 25. září. Šéf KPMG, Arung Gosh, k tomuto průzkumu uvedl:
„Tokenizace poskytuje nové způsoby klasifikace hodnoty peněz. Podniky, které využívají tokenizaci, mohou lehce otevřít dveře novým příležitostem a zlepšením procesů, tokům příjmů a většího zapojení zákazníků.“
Blockchainová infrastruktura může přinést do obchodu významnou strategickou hodnotu. Mezi klíčové výhody blockchainu patří transparentnost, rychlost a neměnitelnost. Průzkum tak ukázal, že Američané jsou s těmito výhodami obeznámeni a snaží se více zapojovat.
Zatímco pouze 33 % spotřebitelů je „dobře obeznámeno“ se základními definicemi, 63% lidí je považuje za velmi snadnou formu platby a 55 % dokonce věří, že mohou usnadnit lepší věrnostní systémy odměňování pro spotřebitele i podniky.
Masové přijetí kryptoměn
Průzkum KPMG dále ukázal, že odvětví jako restaurace, kavárny či rychlé občerstvení, elektronické společnosti, banky a ostatní společnosti vydávající debetní či kreditní karty mají vzestupný trend přijetí blockchainu do svých podniků.
Tokenizace proniká postupně i do filmového průmyslu, když hollywoodký herec a režisér, Wesley Snipes, investoval do tokenizačního filmového fondu 25 milionů dolarů.
Závěr
Tyto zprávy jasně dokazují, že zájem o blockchain je na vzestupu. Lidé shledávají výhody, které z této technologie plynou a masová adopce kryptoměn pomalu začíná.
Co číst dále
Jak je to s kvantovou nadřazeností Googlu – jsou kryptoměny v ohrožení?