NVB a AdHive – budoucnost online marketingu?

0
(0)

Native Video Box a AdHive se spojili, aby vylepšili obsah, ovlivňovací marketing a inovovali distribuční systémy. Co může toto partnerství přinést do světa online marketingu?

Spojení NVB a AdHive

Native Video Box (NVB) je distribuční platforma videí pracující na blockchainu. Tato společnost právě oznámila spolupráci s AdHive. AdHive je rovněž prestižní platforma, která se zaměřuje na AI (umělou inteligenci) a ovlivňovací marketing, zaměřující se na vlivné lidi. Toto strategické partnerství představuje symbiózu těchto společností, které chtějí vylepšit systém digitálního obsahu a již zmíněného ovlivňovacího marketingu. Jak NVB, tak AdHive vytvořili unikátní řešení, kterým chtějí vylepšit a posílit vztahy mezi značkami, vlivnými lidmi, tvůrci obsahu a vydavateli i jejich diváky. NVB i AdHive tvoří distribuční weby, které díky spolupráci mohou precizněji přiřazovat doporučený obsah uživatelům, ve spojení s vhodnou reklamou značky.

Marketing býval složitý

Když děláte ovlivňovací marketing správně, můžete distribuovat nejlepší originální obsah, po kterém publikum touží. Vyvíjením schopností blockchainu a umělé inteligence jsou NVB a AdHive první, kteří mohou změnit interakci s obsahem, jak ji známe dnes. Realita dnešních zastaralých 20letých digitálních marketingových strategií spočívá v tom, že inzerenti musí být stále více pohotoví. Je totiž důležité, aby drželi krok s návyky a preferencemi svého cílového publika. Navíc v rámci rozsáhlosti celého internetu může být pro inzerenty velice nákladné nebo téměř nemožné najít skutečné a kvalitní vývojáře, kteří by mohli spojit značky s jejich ideálními zákazníky. Dalšími překážkami, s nimiž se inzerenti potýkají, jsou vysoké poplatky účtované zprostředkovateli.

Podvody jsou všude

Podvody a neplacení daní představují dvě hlavní strasti online marketingu. Blokování reklam je v dnešní době často používanou metodou, jak se mohou uživatelé reklamám vyhnout. Do roku 2020 však tento návyk může znamenat až 27 miliard dolarů ztracených výnosů pro digitální obchodníky. Odhaduje se, že podvody za minulý rok stály on-line inzerenty až 7 miliard dolarů. To je téměř polovina celého marketingového cashflow za celý rok. Stejně jako u NVB, systém Smart-Contract společnosti AdHive zajišťuje, že podvod je věcí minulosti, protože umělá inteligence rozpoznává, kdy uživatel reklamu opravdu zhlédl a až poté je dokončen platební proces. Jejich platforma vyhledává vhodné video, které je pro cílové publikum inzerenta klíčové. Zde přichází NVB.

Na čem je založena NVB platforma

Platforma NVB je decentralizovaný distribuční systém videí postavený na technologii blockchainu, který podporuje strojové učení. Díky němu je možné najít relevantní video pro danou skupinu lidí. AI widget také kombinuje videa s různými reklamami nebo rovnou zahrnuje videa s product placementem. Projekt přizpůsobuje obsah potřebám uživatelů a zároveň se řídí i předmětem dané webové stránky. Protože je platforma NVB velmi efektivní, společnost je schopna sdílet až 75% svého zisku s producenty a vydavateli, kteří tuto platformu používají. Přesně toto je typ rychlých a intuitivních technologií, které digitální marketing potřebuje.

Strategické partnerství (například s firmou AdHive) zajistí, že NVB své sliby splní. Spoluzakladatel a generální ředitel společnosti NVB Andrew Shishow o spolupráci firem: “Naše partnerství s firmou AdHive dodává NVB stále větší množství kvalitního obsahu, který náš systém poté může uživatelům poskytnout. Z naší strany NVB poskytne společnosti AdHive další publikum, což jí umožní méně se spoléhat na velké platformy, jako je Facebook nebo YouTube od Googlu. Spolupráce nám umožní dosáhnout našeho cíle a shromáždit kritickou skupinu uživatelů, kteří se budou moci spojit s těmi nejlepšími partnery pro získání požadovaných výsledků.”

Native Video Box je momentálně v posledním týdnu ICO a jeho strategické partnerství s AdHive naznačuje, že má dobře našlápnuto ke splnění svého cíle, včetně plánů na začátek programového prodeje prostřednictvím platformy Supply Side Platform (SSP) na začátku tohoto léta. Prodej jejich tokenů končí 29.4.2018. Pro více informací o NVB navštivte nvb.digital. O AdHive se dozvíte více na adhive.tv.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasujících 0

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img