Nejčastějším důvodem investování do kryptoměn je zvýšení životní úrovně

4.4
(7)
Ing. Kamil Pošvic
Ing. Kamil Pošvic
Nadšenec do krypta, Web3 a technologií. Ve svém portfoliu mám kryptoměny, akcie, drahé kovy, kryptoměnové deriváty a NFT. Primárně se rozhoduji na základě technické analýzy s přihlédnutím k makroekonomickým ukazatelům.

Kryptoměnová platforma Bitget provedla velkou studii o motivaci a cílech kryptoměnových investorů. Výzkum probíhal od května do srpna 2023 a zúčastnilo se přes 1 500 jejich uživatelů z 20 zemí světa. Výzkum se dělil nejen podle geografických regionů, ale i podle pohlaví. A rozdíly na trzích jsou opravdu výrazné.

Investoři do kryptoměn cílí primárně na zvýšení životní úrovně a kvality života. V oblasti Jižní Koreje (46 %), Kanady (44 %) a Turecka (41 %) míří primárně na osobní prospěch. Naproti tomu v Malajsii (36 %), Tchaj-wanu (36 %) a Německu (35 %) je hlavním cílem zlepšení životní úrovně rodiny.

Při pohledu na názory podle pohlaví je touha zlepšení životní úrovně rodiny ve většině lokalit dominantní u žen. Pouze v Jižní Koreji chtějí pomocí kryptoměn zvýšit životní standard rodiny více muži než ženy.

Ženy hlavně chtějí zajistit peníze pro svoje děti

Dalším silně rozšířeným cílem investování do kryptoměn je získání prostředků na vzdělání svých dětí. V tomto směru jsou vysoce dominantní ženy a rozdíl mezi muži je velmi významný. Například ve Spojených státech má tento cíl 27 % žen a pouze 10 % mužů.

Průzkum sledoval i velikost investic. Nejvíce investují uživatelé z Číny, kde 18 % respondentů uvedlo investici mezi 50 000 a 100 000 USD a dalších 19 % dokonce mezi 100 000 a 500 000 USD. Oproti tomu v Evropě má většina uživatelů (51 %) investice mezi 1 000 a 10 000 USD.

Závěr

Výzkum je zajímavým srovnáním mentality kryptoměnových investorů. V rukou burzy je to ale i zajímavý zdroj informací, který jí pomůže upravit produkty podle priorit uživatelů. Průzkum byl samozřejmě rozsáhlejší, ale detailní výsledky si nechají pro sebe. Burza vznikla v roce 2018 a v současné době deklarují, že mají více než 20 milionů klientů ve více než 100 zemích a regionech. Jako svojí reklamní tvář využívají legendárního argentinského fotbalistu Lionela Messiho.

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 4.4 / 5. Počet hlasujících 7

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře
spot_img