Marketingové kampaně se Crypto.com vyplácejí a CRO roste

4.3
(6)

Zprávy a souhrny

Nativní token CRO společnosti Crypto.com v listopadu téměř zečtyřnásobil svou hodnotu poté, co řada významných marketingových iniciativ posunula burzu a vydavatele debetních karet do popředí pozornosti a zájmu mnoha investorů

Podle zveřejněných údajů dosáhl token CRO v neděli historického maxima 0,7984 USD, čímž se stal 13. největší kryptoměnou podle tržní kapitalizace. Na začátku měsíce se přitom CRO obchodoval za pouhých 0,2097 USD. Tento působivý výkon přichází uprostřed širšího období konsolidace na většině kryptoměnového trhu.

Tip: Pokud si chcete založit účet na Crypto.com můžete tak učinit přes tento partnerský odkaz a získáte 25 USD, pokud si pořídíte i Visa kartu Ruby.

Crypto.com všude, kam se podíváš

Tento působivý výkon CRO se shoduje s oznámením dvacetileté dohody mezi Crypto.com a losangeleským Staples Center, což je domovská aréna basketbalového týmu L.A. Lakers. Ta bude nyní přejmenována na Crypto.com Arena

Společnost Crypto.com také minulý měsíc angažovala hollywoodskou hvězdu Matta Damona jako tvář televizní a billboardové marketingové kampaně za 100 milionů dolarů, která se bude vysílat ve více než 20 zemích.

Ke kampani, která je zaměřena na nový druh drobných investorů do kryptoměn a jejíž slogan zní „Fortune Favours the Brave“ (Štěstí přeje odvážným), se přihlásily i další známé osobnosti, jako je snowboardistka Lindsey Jacobellis, rapper CL či astronaut Scott Kelly.

Pro doplnění dodáváme, že Crypto.com již má aktivní brandingové partnerství s Formulí 1, basketbalovým týmem Philadelphia 76ers, francouzským fotbalovým týmem Paris Saint-Germain, italskou fotbalovou ligou Lega Serie A a Ultimate Fighting Championship.

CRO je stylizován jako užitkový token pro ekosystém Crypto.com (běžně se obchoduje jako ERC20 token na blockchainu Ethereum), který se točí kolem aplikace pro obchodování s kryptoměnami a fyzické debetní karty Visa – a uživatelé jej stakují, aby získali výhody, jako je vyšší cashback při platbách kartou, vyšší úrokové sazby za půjčené kryptofondy a nižší poplatky za obchodování.

Kontroverzní historie

Mince získala negativní publicitu v říjnu 2020, kdy Crypto.com nařídil povinnou výměnu mezi CRO a původním ICO tokenem společnosti, MCO, který byl následně stažen z burz. Zákazníci si stěžovali, že vedení společnosti Crypto.com porušilo předchozí závazky nedelistovat MCO a také společnost obvinili, že manipuluje s kurzem swapu, aby minimalizovala hodnotu podílů prvních investorů.

V té době byla maximální nabídka CRO 100 miliard tokenů, čili mnohokrát větší než maximální nabídka MCO, která činila 31,6 milionu tokenů – přesto byli uživatelé nuceni akceptovat směnný kurz pouhých 33:1. Zdá se však, že se společnost ze své chyby poučila a v únoru letošního roku vedení oznámilo, že 70 % všech tokenů CRO bude spáleno, resp. trvale staženo z oběhu.

Zavázali se také přejít na „plně decentralizovaný, veřejný řetězec s otevřeným zdrojovým kódem“, což zmírnilo obavy z budoucí manipulace s cenami.

Závěr

Crypto.com je poslední dobou vidět a zájem investorů roste. Pětimilionová uživatelská základna z říjnu 2020 se nyní zdvojnásobila a šéf Kris Marszalek plánuje do roku 2023 sto milionů uživatelů. Společnost v současné době zaměstnává 3 000 lidí po celém světě a její tržby se odhadují na nejméně 1,2 miliardy dolarů.

Máte-li jakýkoli dotaz týkající se kryptoměn, neváhejte se přidat do naší diskuzní skupiny na Facebooku. Rádi vás také přivítáme na našem oficiálním discord serveru ZDE.

Byl pro vás tento článek přínosný a dobře napsaný?

Klikni na hvězdičky pro hodnocení!

Průměrné hodnocení 4.3 / 5. Počet hlasujících 6

Buď první kdo článek ohodnotí

Přihlásit k odběru
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Zpětná vazba na text v článku
Zobrazit všechny komentáře

Rychlý a bezpečný nákup:

Reklama: